در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

پتینه برجسته

Nobitex Referral Campaign Banner

پتینه برجسته

آگهی رایگان
  • خدمات تزئینات و دکوراسیون
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
  •    تهران تهران
  • 469 بازدید

پتینه ایتالیایی نوعی از پوشش دیوار با استفاده از نسل جدیدی از رنگهای دکوراتیو با زیبایی و خواص بی نظیرمی‌باشد.
ایجاد افکت‌های مختلف در زیر نور یا سایه و ایجاد حالت درخشندگی به دلیل وجود پیرل (پیگمنت صدفی) در ساختار آن موجب به وجود آمدن این تمایز است.
پتینه ایتالیایی ترکیبی از جذابیت قدمت روستایی و مواد لوکس است که بعد از همراه شدن با ظرافت در اجرا یک اثر هنری بی‌نظیر را خلق می‌کند.
در نقاشی دیوارها، پالت رنگی مدیترانه ای یا پتینه توسکا که شامل سایه های گرم طلایی، و نیز تناژ آبی و سبز تسکین دهنده است، بهترین گزینه برای نمایش کلاسیک از پتینه ایتالیایی می‌باشد.
پتینه در لغت به معنای کهنگی و ایجاد نمای کهنه است و معادل انگلیسی آن patina می‌باشد.
اخیرا لغت پتینه ایتالیایی در زبان فارسی و در واژگان متداول هنرهای تجسمی هم وارد شده‌است.
و معمولا به جای مجموعه کارهای رنگ‌آمیزی و پرداخت برروی سطوح مختلف به کار می‌رود.
که معادل اصلی آن در زبان انگلیسی italian faux painting می‌باشد.
و به معنای رنگ‌آمیزی ساختگی یا پرداخت مصنوعی است.
در حال حاضر خواستگاه اصلی مواد اولیه و روشهای این نوع هنر پتینه کشورهای ایتالیا و ترکیه می‌باشند.
پتینه ایتالیایی
پتینه ایتالیایی یکی از انواع پتینه با ویژگی ها و اجرای خاص خود می باشد که امروزه توانسته با توجه به همین ویژگی ها در بین ایرانیان رشد پیدا کند. پتینه کار می تواند با وسایل لوکس و کمی خلاقیت اثر هنری مناسب را بر روی دیوار اجرا نماید. پتینه یا patina به هنر کهنه کاری گفته می شود. پتینه ایتالیایی بیشتر در کشور های ایتالیا و ترکیه کاربرد و استفاده می شود.
در حدود ۱۰ سال است پتینه ایتالیایی وارد ایران شده و به مرور جای خود در خانه ها و فضاها باز کرده است. در ایتالیا هک یک عکس یا نقش بر روی ظروف را پتینه می گویند. در حال حاضر پتینه ایتالیایی یکی از تکنیک های محبوب برای پتینه کاری می باشد. استفاده از پتینه ایتالیایی سبب می شود که دیوار منازل با هزینه کم از یکنواختی خارج شوند.
پتینه ایتالیایی به دو دسته پتینه پلاستر و پتینه تخت تقسیم می شود. پتینه ایتالیایی در ایران بیشتر در رستوران ها و هتل و شرکت های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجرای پتینه اتالیایی برجسته از خمیر پتینه استفاده می شود. این خمیر از سنگ آهک خرد شده و پودر سنگ مرمر تشکیل شده و پس از خشک شدن به یک سنگ تبدیل می شوند. بعد از اجرای بافت با خمیر پتینه نوبت به رنگ آمیزی تکمیل اثر می باشد
یکی از زیبا ترین هنر های معماری مربوط به پتینه کاری مدرن می باشد که میتواند هنگام اجرا شدن زیبایی را پدیدار سازد و در واقع به عبارتی بی نظیر کردن شکل منزل و رنگ دادن به اشیا که اجسام و سطوح و هرچیز رنگ پذیر می باشد را در چند مرحله انجام میدهند که در وهله اول باید گفت که این کار در دو بخش کلی رنگ و بافت تقسیم میشود و این دو در تکتیک های فوق العاده ای انجام میشوند اگرچه امروزه هر کدام از این دو دارای صدها مدل مختلف و متنوع می باشد که هر فرد با توجه به ذوق و سلیقه خود از آن استقبال میکند. میتوان به دو صورت مورد استفاده قرار خواهد داد. اولین مورد آن به شکل قدیمی آن است. که خیلی کمتر استفاده میشود. به سبب اینکه سلیقه مردم در طراحی داخلی منزل تغییر کرده است لذا از طرح های قدیمی کمتر استفاده میشود.
پتینه:
شركت التاكو ارت با حدود يك دهه تجربه در زمينه اجراي انواع پتينه دكوراتيو، انواع ورق تركيبي، نقاشي هنري ، پتينه برجسته ، رنگ ترك، موتيف ، گلدتاچ و طراحي متناسب با فضا ميباشد.
التاكو ارت با كادري مجرب و متهعد و با الهام گيري از انواع طراحيهاي مدرن ايتاليايي ، فرانسوي و ترك در ساختمانهاي مجلل، كارنامه درخشاني را به منصه ظهور گذاشته است.
با شما همراهيم
سقف فیبرنوری استخر:
یکی از روش های نورپردازی مدرن استفاده از فیبر نوری است که می توان از مزایایی چون مصرف پایین ، قابلیت پخش و عمق دهی نور ، اجرای طرح های آسمان پر ستاره شب و نورهای کهکشانی ، ایجاد نقاط نورانی روی پارکت و حتی سنگ ، قابلیت اجرا در مکان های مرطوب از قبیل استخر ، استفاده در ساخت لوسترهای متنوع و... را نام برد.
فیبر نوری بصورت پیرامون روشن نیز وجود دارد که در استخر و آبنما به کار می روند،این نوع فیبر نوری با تغیبر رنگ در طول مسیر شروع به حرکت میکند ، بخصوص در شب جلوه خاصی به استخر می بخشد.
کلیه این رشته های نوری فاقد جریان الکتریکی و ایجاد هرگونه حرارت می باشد

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان