در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

مدیر عامل گوگل جزو صد چهره برتر مجله تایم

پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ علمی و فناوری
  • تصویر شماره مدیر عامل گوگل جزو صد چهره برتر مجله تایم

به گزارش ایسنا، سوندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل که از تابستان گذشته به این سمت منصوب شده ، امسال در فهرست 100 فرد تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت. او پیش از این رییس اندروید و کروم و پروژه‌های دیگر در این شرکت بوده است .

در فهرست سال 2016، ایشان به متخصصان دیگری در صنعت فناوری پیوسته است مانند : مارک زاکربرگ در فیس بوک، تیم کوک در اپل، پالمر لاکی، بنیان‌گذار اوکولوس و البته افراد دیگری در سایر دسته‌ها از جمله پیشگامان، هنرمندان، رهبران و سایر چهره‌های برجسته و خاص .

ورود پیچای به این فهرست توسط بیل نای که شخصیتی علمی است صورت گرفته و او اشاره می‌کند که سوندار پیچای با کار کردن در گوگل به تغییر جهان کمک کرده، در حالی که در خانواده‌ای فقیر در هند متولد شده است.  در تابستان گذشته او مدیرعامل گوگل شد. می‌توانید نگاهی به گذشته‌اش بیاندازید و در گوگل درباره‌اش جست‌وجو کنید. او یکی از اشخاص اصلی در پروژه گوگل‌درایو بود که از گروه‌های اصلی خدمات ابری است. او در پروژه‌های گوگل‌کروم، جیمیل و گوشی‌های اندرویدی نیز نقش داشته است. بسیاری از ما بدون استفاده از نقشه گوگل نمی‌توانیم مسیر حرکت خود را تشخیص دهیم. او در چنای هندوستان  و در خانواده‌ای فقیر متولد شد و علاقه‌اش به اعداد در سن 12 سالگی هنگامی که خانواده‌اش اولین تلفن شماره‌گیر را برای او گرفتند کشف شد.

آگهی و نیازمندی 747

  ثبت آگهی رایگان