در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

هکر و روش هک تلفن همراه

یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۵ اطلاعیه ها
  • تصویر شماره هکر و روش هک تلفن همراه

    هکرها مجددا ثابت کردند با وجود تدابیر امنیتی زیاد که در گوشی های هوشمند امروزی ایجاد شده ، تنها چیزی كه برای تشخیص مكان و شنود مكالمات تلفنی و پیام  كاربران نیاز دارند، شماره تلفن موبایل آنهاست.

     به گزارش  خبر گزاری ایرنا، در این روش از قابلیت های یكی از روشهای تبادل اطلاعات در شبكه تلفن همراه  به نام  سیگنالینگ no 7  استفاده  می شود. بهنگام برقراری تماس یا ارسال پیام در شبكه، سیگنالیگ no 7 جزئیات تماس از جمله ترجمه شماره تلفن، انتقال پیغام متنی، محاسبه هزینه تماس و برقرار ارتباط كاربر و شبكه را انجام می دهد.
     هكرها از طریق دسترسی به امکانات شبکه no 7 و تنها با استفاده از شماره تلفن همراه به عنوان شناسه، به سادگی می توانند موقعیت گوشی تلفن را بیابند، پیام های ارسال و دریافت شده و همچنین سوابق قبلی آن ها را ببینند، مكالمات تلفنی را شنود و ضبط نمایند.
     نكته قابل ذکراین كه در شیوه فوق ، هكر با تجهیزات و قابلیت های گوشی تلفن همراه كاری ندارد، بلكه او از طریق شبكه تلفن همراه كه تحت كنترل هیچ یك از كاربران نیست، به اطلاعات موردنظر خود دسترسی می یابد و شماره تلفن كاربر تنها نقش یك شناسه را ایفا می كند.
     این نوع دسترسی به اطلاعات، راهكاری است كه می تواند به عنوان یك ابزار كاربردی برای شناسایی و ردگیری اهداف احتمالی، مورد استفاده سازمان های اطلاعاتی قرار گیرد.

  ثبت آگهی رایگان