در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

چرا تبلیغات را بصورت ویژه ثبت نماییم؟

چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ اطلاعات عمومی
  • تصویر شماره چرا تبلیغات را بصورت ویژه ثبت نماییم؟

دوستان عزیز و گرامی :

    با توجه به عدم آشنایی بعضی از دوستان متقاضی ثبت یا درج آگهی با توانایی ها و شرایط  ثبت تبلیغات رایگان و یا ویژه در سایت آگهی و نیازمندی ها ی 747 ضمن دعوت شما به بازدید از منو تعرفه سایت مواردی را جهت روشن شدن این مورد باطلاع میرسانیم:

    همانطور که در مطالب دیگر باطلاع شما دوستان رسیده است شما برای ثبت آگهی رایگان و یا نیازمندی ها بصورت رایگان  برای معرفی محصولات و یا خدمات خود هیچگونه محدودیتی (در صورت رعایت قوانین سایت) از نظر تعداد ثبت نداشته وندارید.ولی در ثبت تبلیغات خود چه رایگان و چه ویژه بایستی قوانین سایت را رعایت فرمایید.در غیر اینصورت از تایید آگهی های شما معذوریم.

آگهی رایگان :

** بعد از درج آگهی رایگان و تایید توسط مدیریت سایت ، آگهی شما در نمایش داده میشود ولی بدلیل تعداد زیاد آگهی های دریافتی (خصوصا رایگان ) سریعا تبلیغات به صفحات پایینتر منتقل شده و از دید کاربران و یا متقاضیان خارج میگردد.بنحوی که تعداد بازدید از آن بسیار کاهش یافته و در صورتیکه بروز رسانی توسط شما و از داخل پنل کاربری انجام نشود ، ظرف یکی دو روز تبلیغات رایگان شما به صفحات پایین تر منتقل شده و از دیدها پنهان میگردد.( تعداد بروز رسانی جهت آگهی رایگان 8 بار میباشد)

** الویت برنامه ریزی شده در برنامه سایت جهت موتورهای جستجوگر برای آگهی رایگان (همانند سایر سایتهای ثبت تبلیغات) پایین تر از آگهی های ویژه میباشد.

** تعداد تصاویر اختصاص یافته برای آگهی رایگان تنها دو تصویر میباشد.

** در آگهی رایگان امکان ثبت لینک سایت شما وجود نداشته ، پس شما امکان هدایت کاربران متقاضی به سایت خود را ندارید.

ثبت تبلیغات

آگهی های ویژه :

**** بعد از ثبت آگهی و تایید توسط مدیریت سایت آگهی شما در سایت نمایش داده میشود. آگهی ویژه هر چه دارای ستاره های بیشتر باشد بالاتر قرار گرفته و بزودی به صفحات پایین تر نرفته و معمولا بیشتر در معرض دید بازدید کنندگان قرار میگیرد.(تعداد دفعات بروز رسانی تبلیغات یا آگهی شما برای به ابتدای آگهی های همطراز رساندن آگهی با افزایش ستاره ها افزایش می یابد.) جهت اطلاع به منو تعرفه ها مراجعه فرمایید

**** الویت برنامه ریزی شده در برنامه سایت جهت موتورهای جستجوگر برای آگهی ویژه  (همانند سایر سایتهای ثبت تبلیغات) بستگی به تعداد ستاره های آن داشته و هر چه دارای ستاره های بیشتر باشد ، الویت بیشتری را دارد.

**** تعداد تصاویر اختصاص یافته برای تبلیغات ویژه با افزایش ستاره ، بیشتر میگردد.

**** در آگهی های ویژه با ستاره بالاتر شما میتوانید لینک سایت خود را ثبت نموده و با توجه به اضافه نمودن بک لینک های سایت خود ، لینک هدایت کاربران متقاضی را به سمت سایت اضافه نمایید.(به منوی تعرفه ها مراجعه نمایید.)

**** تجربه نشان داده کاربران متقاضی خدمات و یا کالای شما به آگهی و نیازمندی ها ی ویژه اعتماد و تمایل  بیشتری دارند. زیرا این نوع معرفی را  نشان از اطمینان از کالا و خدمات ارائه شده توسط شما می دانند.

**** و بسیاری موارد و مزایای دیگر

آگهی 747

 

ثبت نیازمندی  |  آگهی رایگان  |  ثبت آگهی رایگان  |  تبلیغات رایگان   | درج اگهی رایگان  |  ثبت تبلیغات | سایت آگهی  | سایت درج آگهی  | درج رایگان آگهی

  ثبت آگهی رایگان