در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

فروش مبل مبل رویال - مبل قسطی

فروش مبل مبل رویال - مبل قسطی

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه مبلمان و صندلی راحتی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
  •    البرز کرج
  • 669 بازدید
مرکز مبلمان اقساطی در کرج

فروش مبل به صورت اقساط تا 12 ماه بدون سود و کارمزد در کرج و استان البرز، مبل قسطی در کلکسیون مبل رویال فروشگاه برتر مبلمان اقساطی در استان البرز و شهر کرج
مبل قسطی

اگر قصد مبل قسطی کرج دارید و ساکن کرج یا استان البرز هستید می توانید با مراجعه به مرکز مبلمان اقساطی در کرج (کلکسیون مبل رویال) اقدام به انتخاب و خرید مبلمان کنید و با 30 درصد پیش پرداخت مبل خود را خریده و مابقی مبلغ را بسته به ظرفیت و قیمت مبل، به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار قسطی پرداخت نمایید.
شرایط فروش مبل قسطی در مبل رویال کرج

حداقل پیش پرداخت 30 درصد از مبل کل خرید

ارائه چک یا ضامن معتبر

پرداخت به موقع اقساط مبلمان

ما در تمامی حالات سعی می کنیم بهترین شرایط خرید را برای مشتریانمان فراهم سازیم. متاسفانه در فروشگاه مبل رویال امکان فروش مبلمان از دم قسط وجود ندارد. بدون پیش پرداخت مبل قسطی داده نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید. در مرکز مبلمان اقساطی در کرج منتظر شما هستیم.
مرکز خرید مبل قسطی مبلمان اقساطی در کرج و استان البرز

مبل قسطی در کرج همینجاست. کلکسیون مبل رویال بزرگترین مرکز خرید مبلمان اقساطی بدون بهره و سود با اقساط بلند مدت تا 12 ماه ارائه خدمات مبل با چک و سفته را انجام می دهد. کلکسیون رویال با سابقه 10 ساله خود در زمینه تولید و پخش و فروش انواع مبلمان راحتی، مبل ال ، مبلمان کلاسیک و استیل و مبلمان سلطنتی به صورت نقد و اقساط با شکیل ترین طرح ها و بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت شماست.

این مجموعه با گردآوردی برتین کلکسیون سال تولیدکنندگان داخلی و خارجی مبلمان یکی از برترین فروشگاه های مبل در سطح استان البرز از نظر زیبایی و کیفیت است. اگر قصد خرید مبل در شهر کرج یا استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به مرکز خرید مبل قسطی رویال بهترین محصولات این صنعت را با کیفیت بالا، گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله خریداری نمایید.

لازم به ذکر است محصولات کلکسیون مبل رویال فقط منوط به مبلمان نبوده و این مجموعه با ارائه محصولاتی با کیفیت در زمینه سرویس خواب، انواع کنسول و بوفه، ویترین و میزهای ناهار خوری در خدمت همشریان کرجی و هم استانی های البرزی است.

خبر خوب برای زوج های جوان این است که این مجموعه شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد دارند زندگی جدید خود را شروع کنند ایجاد کرده است و با بستری مناسب آماده ارائه انواع محصولات سرویس چوب عروس از جمله سرویس خواب عروس، بوفه عروس، مبل عروس و ویترین و میز ناهار خوری عروس به منظور خرید جهیزیه عروس می باشد.

شما می توانید با حضور در “بازار مبل کرج” رویال در جشنواره و قرعه کشی جوایز ارزنده این مجموعه در پایان هر فصل شرکت نمایید. پس تا دیر نشده حتما به مجموعه مبل رویال بیایید و از این کلکسیون زیبا و بی نظیر دیدن فرمایید.
مبل قسطی در کرج

اگر قصد خرید مبل به صورت قسطی در کرج را دارید حتما به بازار مبل رویال واقع در عظیمیه کرج سر بزنید. کلکسیون مبل رویال با ارائه محصولاتی بی نظیر در خصوص مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری، بوفه و کنسول و ویترین های بسیار زیبا و شکیل یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش مبلمان در سطح شهر کرج و استان البرز به حساب می آید که با ایجاد بستری مناسب برای خرید قسطی محصولات خود سعی کرده گامی مستحکم در فروش محصولات ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مردم کرج انجام دهد. در همین راستا این مجموعه مکان ارام و دلنشین برا مشتریان عزیز ایجاد کرده است

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان