در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

صادرات سوخت-صادرات سوخت روشان فام

صادرات سوخت-صادرات سوخت روشان فام

آگهی رایگان
  • کالا و لوازم سایر موارد
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
  •    خراسان رضوی مشهد
  • 339 بازدید
  • قیمت : توافقی
تماس با ما
کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

ایمیل: [email protected]

تلفن: 05146139200


شرکت روشان فام تولید کننده ی رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت خود را در سال 1382 با تمرکز بر تولید پوشش های صنعتی تخصصی با کیفیت بالاتر از سطح موجود در بازار شروع نمود که در آن زمان تعداد بسیار معدودی از تولید کنندگان توانایی فرموله کردن این نوع پوشش ها را داشتند. با تکیه بر سعی و تلاش بی وقفه مدیران و تیم آزمایشگاهی مجرب و پرسنل آموزش دیده و تحقیق و توسعه فراوان در رابطه با انواع مواد اولیه موجود در بازار و ابتکار فرمول های به روز و مدرن، این شرکت در مدت زمان کوتاهی موفق شد سهم قابل توجهی از بازار داخلی را بدست آورد که توجه بسیاری از صنعت گران به نام را جلب نمود.

همزمان با فعالیت بی وقفه در تولید و بازرگانی داخلی، این شرکت اولین محموله ی صادراتی خود را در سال 1386 با تمرکز بر تولید رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و کیفیت ماندگار تر نسبت به محصولات موجود در بازار های آسیای میانه عرضه نمود که در مدتی کوتاه توجه بازرگانان منطقه را به خود جلب کرد و این شرکت با برند های متعدد طی سالیان به یکی از عرضه کنندگان اصلی این نوع پوشش ها در بازار آسیای میانه تبدیل شد.

به موازات توسعه ی بازار های صادراتی و پوشش های صنعتی در داخل کشور، این شرکت خط تولید پوشش های ترافیکی خود را نیز با موفقیت راه اندازی نمود. با تکیه بر سال ها تجربه و اعتبار در بازرگانی و تولید شرکت روشان فام به سرعت به یکی از اصلیترین پیمانکاران پروژه های دولتی در امور احداث و رنگامیزی جاده ها و راه ها با بیش از 3000 کیلوکتر در سال تبدیل شد و موفق به اخذ رتبه ی “C” در وزارت راه و شهرسازی ایران گردید.

در سال 1397 با توجه به نیاز بازارهای صادراتی مبنی بر توسعه ی محصولات، این شرکت تصمیم بر راه اندازی دپارتمان و خط تولید انواع تینر با هدف تکمیل دایره ی محصولات صادراتی نمود. تولید تینر در حجم بالا و گسترده با توجه به نیاز بسیار زیاد در بازارهای کشور های همسایه در حین حفظ کیفیت از اهداف اصلی این دپارتمان از زمان شروع تا امروز بوده و خواهد بود.


امروز مدیران شرکت روشان فام چشم انداز بسیار واضحی از آینده ی این شرکت دارند. بیشترین سعی و تلاش این مجموعه تولید محصولات در بالاترین کیفیت ممکن، با به روزترین فرمول ها و مواد اولیه و همچنین جذب نیروهای مجرب و پر تلاش در راستای توسعه ی بازار های صادراتی، ورود به بازار کشور های جدید و تداوم حضور در بازار های فعلی داخلی به منظور حفظ اطمینان و اعتماد هرچه بیشتر مصرف کنندگان محصولات این شرکت میباشد.
http://rawshan.com/

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان