در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

موتور جستجوی تبلیغاتی در زمان قطعی اینترنت

Nobitex Referral Campaign Banner

موتور جستجوی تبلیغاتی در زمان قطعی اینترنت

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار کسب و کار اینترنتی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
  •    تهران تهران
  • 461 بازدید
سایت "موتور سرچ" یک موتور جستجوی کاربر محور ایرانی است. این موتور جستجو به گونه ای طراحی شده که کاربران می توانند مطالب خود اعم از تبلیغات یا هر مطلبی را در این سایت درج نمایند. تمام مطالب و آگهی ها در زمان قطعی اینترنت بین الملل نیز در دسترس خواهد بود چرا که این سایت به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند در زمان قطعی اینترنت نیز به مطالب دسترسی داشته باشند.
https://motorsearch.ir/car
این وب سایت توسط شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی گردیده است و مالکیت و پشتیبانی این وب سایت بر عهده این شرکت می باشد.
https://motorsearch.ir/buy-apartment
قابلیت های این موتور جستجوی کاربر محور:

- امکان ارائه خدمات در زمان قطعی اینترنت
https://motorsearch.ir/rent-apartment
- خرید و فروش:
این وب سایت قابلیت خرید و فروش کالا و خدمات را دارد. البته صرفا قابلیت خرید و فروش برای کالا و خدماتی فعال می گردد که توسط مدیر سایت تعیین می گردد. جهت فروش کالا و خدمات خود در سایت لطفا بر روی لینک پشتیبانی پایین صفحه کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید. قابلیت پرداخت آنلاین برای کالا و خدماتی که در سایت برای فروش قرار داده شده اند فعال می گردد و کاربران سایت می توانند کالا و یا خدمت را خریداری نمایند. مبلغ پرداخت شده توسط خریدار از طریق پرداخت آنلاین به حساب بانکی سایت واریز می گردد و پس از تایید دریافت خدمات و یا کالا توسط خریدار و همچنین رسید ارائه خدمات و کالا توسط فروشنده به حساب فروشنده منظور می گردد.
https://motorsearch.ir/1733
* خریدار تا یک هفته فرصت دارد تا تایید نماید کالا و یا خدمات را به صورت صحیح دریافت نموده است و یا مشکلی وجود داشته است. در صورت عدم تایید دریافت کالا و خدمات با صورت صحیح توسط خریدار وجه به صورت اتوماتیک با حساب فروشنده منظور می گردد.
https://motorsearch.ir/jobs
* در صورت اعلام عدم دریافت و یا مشکل در صحت کالا و خدمت توسط خریدار سفارش لغو شده و وجهی به حساب فروشنده منظور نمی گردد.

* حتما لازم است فروشنده رسید ارائه کالا و خدمات را از خریدار دریافت نماید و در سایت بارگذاری نماید.
https://motorsearch.ir/services
- مزایده:
امکان برگزاری مزایده در این وب سایت وجود دارد. کافی است گزینه های مربوط به مزایده در فرم ثبت اطلاعات سایت تکمیل گردد.
https://motorsearch.ir/products
- جستجوی پیشرفته:
این سایت قابلیت جستجو و فیلتر مطالب را به صورت پیشرفته دارد. قابلیت فیلتر مطالب بر اساس مکان تا سطح محله، قابلیت فیلتر مطالب بر اساس فیلدهای خاص هر دسته بندی از قابلیت های ویژه این وب سایت می باشد.
https://motorsearch.ir/articles
- شبکه اجتماعی:
در این وب سایت کاربران پس از ورود به حساب کاربری خود می توانند سایر کاربران را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایند. در بخش جستجو امکانی جهت فیلتر کردن مطالب بر اساس علاقه مندی ها وجود دارد که کاربر می تواند با انتخاب این گزینه صرفا مطالب مربوط به کاربرانی را مشاهده نماید که قبلا به لیست علاقه مندی های خود اضافه نموده است.

نحوه ی کار با سایت موتورسرچ:
https://motorsearch.ir/?d=login
- ثبت اطلاعات:
جهت ثبت اطلاعات کافی است بر روی لینک ثبت آگهی رایگان در بالای صفحه کلیک نمایید و اطلاعات خودرو، ملک، استخدام، کالا، خدمات، آموزش، وب سایت را به صورت کامل ثبت نمایید. ثبت اطلاعات نیاز به عضویت ندارد. البته پس از ثبت اطلاعات لازم است کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در سایت ثبت نمایید تا شماره همراه شما به عنوان ثبت کننده اطلاعات تایید گردد. پس از تایید شماره موبایل شما اطلاعات در سایت نمایش داده می شود.
https://motorsearch.ir/?d=darsubmit
* در صورتی که شماره همراه توسط کاربر تایید نگردد اطلاعات ثبت شده توسط مدیران سایت به صورت دستی بررسی می گردد و در صورت صحت اطلاعات تایید می گردد.

* مسئولیت اطلاعات ثبت شده در سایت بر عهده ثبت کننده اطلاعات می باشد.
https://motorsearch.ir/about
- ویرایش اطلاعات:
* جهت ویرایش اطلاعات ثبت شده خود که با شماره همراه مربوط به شما ثبت شده است لازم است با همان شماره موبایل در سایت ثبت نام نمایید. پس از عضویت و ورود به سایت کلیه آگهی ها و اطلاعاتی که با شماره همراه شما در سایت ثبت شده است در پانل شما نمایش داده می شود و می توانید مطالب مورد نیاز را ویرایش نمایید.
https://motorsearch.ir/guide
- ویژه سازی آگهی و اطلاعات:
در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ 5 هزار تومان برای یک ماه آگهی خود را در سایت ویژه نمایید. آگهی های ویژه در سایت با اولویت بالاتری نسبت به آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در لیست مطالب، جستجو، مطالب مرتبط و فیلترها ابتدا موارد ویژه و سپس مطالب عادی نمایش داده می شود. آیتم ها ویژه با عنوان (ویژه) در سایت مشخص می گردند.
https://motorsearch.ir/rules
- نوسازی آگهی:
نوسازی آیتم جایگاه نمایش آگهی را در سایت بهبود می بخشد و آن را به ابتدای لیست منتقل می نمایید. برای نمایش بهتر آگهی و مطلب در سایت بهتر است آگهی خود را نوسازی نمایید. برای نوسازی لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و از لیست آیتم های بر روی لینک (نوسازی) مربوط به آگهی کلیک نمایید.
https://motorsearch.ir/users
سایت "موتور سرچ" بر پایه سیستم مدیریت محتوای دارکوب پیاده سازی شده است. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت در کشور می باشد. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 می باشد و تاکنون در حدود 4 هزار وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است.

مجموعه دارکوب جزو شرکت های نوآور و خلاق می باشد و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق برگزیده شده است.
https://motorsearch.ir/contact
این شرکت دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

این مجموعه همچنین دارای گواهی رتبه 4 از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.

مجموعه دارکوب همچنین دارای پروانه کسب و کارهای مجازی و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می باشد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان