در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
  •    اصفهان اصفهان
  • 313 بازدید
شیوه نامه: اخذ دیپلم
توضیحات عمومی درباره دیپلم کاردانش زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 64 واحد دروس عمومی (که به مدارس بزرگسالان معرفی میشوند ) و ۴۲.۵ واحد تخصص در موسسات کاردانش موفق به اخذ دیپلم شده و میتوانند در آزمون های دانشگاه در رشته های مختلف ، بدون محدودیت انتخاب رشته ( آزمون سراسری ، علمی کاربردی ، فنی و حرفه ای ، آزاد و پیام نور – با کنکور یا بدون کنکور – با داشتن دیپلم نظام جدید ) شرکت نموده و به آسانی ادامه تحصیل دهند.
۱-دروس مهارتی:
رشته های گرافیک رایانه ای و تصویربرداری به دلیل پوشش دادن تعداد واحد بیشتر (۴۲.۵) در قالب دروس کمتر از استقبال بیشتری برخوردار است.
فراگیرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های کامپیوتر دانشگاه سراسری،آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی دارند باید در رشته های نظام جدید با کد 5 رقمه ثبت نام نمایند.
۲-دروس عمومی:
دیپلم ردی ها و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
افرادی که به هیچ وجه موفق به گذراندن دروس عمومی نشده و یا دوره اول و دوم دبیرستان را به طور کامل نگذرانده اند ، می توانند به صورت غیر حضوری در یکی از مراکز آموزش از راه دور ثبت نام نمایند.
۳-توضیحات ضروری:
افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند. دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلاً گذرانده‌اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
چرا اخذ دیپلم نظام جدید ؟
امکان ورود به دانشگاه بدون کنکور
امکان گذراندن کل سالهای دبیرستان دریک سال
امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی ( از طریق کنکور سراسری) ، دانشگاه آزاد ، فنی و حرفه ای ، کاردانی
امکان ادامه تحصیل تا لیسانس ، کارشناسی ارشد ، دکتری
امکان شرکت در رشته های مختلف دانشگاهی بعد از دریافت دیپلم نظام جدید ( 6 – 3- 3 )
اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌ ثبت‌نام‌ و شركت در‌ آزمون‌ سراسري‌ سال 1400
ضمناً پيرو اطلاعيه مورخ 99/08/22 یاددآوری می‌شود سوالات آزمون سراسری سال 1400 و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6 طراحی و برگزار خواهد شد.
مراحل ثبت نام :
1- ثبت نام در موسسه 2- دریافت کد 5 رقمه دیپلم 3- تطبیق دروس عمومی و تخصصی از طرف آموزش و پرورش
4- صدور دیپلم از طرف مدارس بزرگسالان 5- دیپلم تنها از طریق آموزش و پرورش صادر میشود و نه هیچ ارگان دیگری
6- کسانی که مدرک سیکل را دارند باید در نظام جدید آموزشی واحد های سال نهم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم نظام جدید را پاس کنند
3- کتاب های درسی
کتاب های مناسب اخذ دیپلم در رشته های مختلف
کتاب های در مقطع دیپلم به صورت PDF در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
_____
۴-شیوه اجرا:
سوالات تستی و عملی : این رشته از طرف اداره تهران به صورت ورد در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
امتحانات کتبی به صورت تستی ( که کد کاربری و رمز عبور و لینک آزمون بر روی شماره ئ موبایل ثبت شده هنرجو ارسال می شود ) و آنلاین و آزمون عملی به صورت حضوری در خود موسسه برگزار میشوند
معرفی دیپلم تصویربرداری
* معرفی رشته
تصویربردار کسی است که با اتکاء به دانش مبانی هنرهای تجسمی و ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از عهده آماده‌سازی و به کارگیری صحیح تجهیزات و لوازم تصویربرداری، نورپردازی صحنه‌های داخلی، نورسنجی و تنظیم رنگ، نور و کادر دوربین، تصویربرداری، تصویربرداری روی دست، نوشتن فیلمنامه‌های کوتاه، طراحی استریبوردهای ساده، مدیریت و کارگردانی پروژه‌های تصویربرداری برآید.
* سطح آموزشی مهارت‌ها
سطح آموزشی مهارت‌ها شامل تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح نیمه ماهر و ماهر و استادکاری در استفاده از هنر تصویربرداری برای ثبت لحظات تاریخی اجتماعی سیاسی، تربیت نیروی مورد نیاز در سطح دیپلم جهت ارائه خدمات در بخش تصویربرداری (مجالس ـ مراکز صنعتی ـ فیلم‌های آموزشی) است.
فرد با رسیدن به توانایی هنر تدوین و میکس و همچنین دانش استفاده از رایانه می‌تواند ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، پس از آماده‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورد نیاز در تدوین و میکس رایانه‌ای، بعد از بازبینی فیلم‌های برداشت شده و تهیه تایم کد و ذخیره‌سازی فیلم‌های برداشت شده در رایانه، آنها را تدوین کرده،‌ صدا و موسیقی مناسب را روی آن میکس کند و پس از مراحل پردازش فیلم و ذخیر‌ه‌سازی آن با فرمت‌های مناسب، آن را به صورت کاست ویدئویی و لوح فشرده تحویل دهد.
آماده‌سازی و به کارگیری صحیح تجهیزات و لوازم تصویربرداری، نورپردازی صحنه‌های داخلی، نورسنجی و تنظیم رنگ، نور و کادر دوربین، تصویربرداری، تصویربرداری روی دست، نوشتن فیلمنامه‌های کوتاه، طراحی استریبوردهای ساده، مدیریت و کارگردانی پروژه‌های تصویربرداری از قابلیت‌ها و توانمندی‌های متعددی است که هنرجویان در این رشته بدان دست خواهند یافت.
* آینده تحصیلی و شغلی
ـ به کارگیری نیروی متخصص در امر استفاده از هنر عکاسی و تصویربرداری برای ثبت لحظات تاریخی، اجتماعی، سیاسی و همچنین اشتغال این نیروها در عکاس پزشکی، علمی و صنعتی.
ـ استفاده از نیروهای متخصص در هنر معماری و استخدام در شرکت‌های تبلیغاتی.
ـ جذب و استخدام در لابراتورهای چاپ عکس و آتلیه عکاسی.
هدف از طراحی رشته‌های کاردانش تامین نیاز بازار کار و نیروی کار ماهر است و فارغ‌التحصیلان این رشته مستقیما می‌توانند وارد بازار کار شوند، اما اگر دانش‌آموختگان این رشته تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، پس از اخذ دیپلم حرفه‌ای می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات آموزشی عالی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی و کاربردی در رشته‌های زیر در مقطع تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهند:
رشته حرفه‌ای تبلیغات، چاپ و نشر، هنرهای تجسمی، سینما و جلوه‌های ویژه، بازی‌های رایانه‌ای، گرافیک و تصویرسازی، روابط عمومی پویانمایی (انیمیشن)
تعداد واحد های این دیپلم
استاندارد مهارت و درس این رشته شامل «کاربر رایانه متشکل از 2 واحد نظری و 3 واحد عملی»، «طراحی گرافیکی سیاه و سفید متشکل از یک واحد نظری و 3 واحد عملی»، «تایپ رایانه‌ای متشکل از یک واحد نظری و 2 واحد عملی»، «طراحی گرافیکی رنگی متشکل از یک واحد نظری و 2 واحد عملی»، «تصویربرداری متشکل از 4 واحد نظری و 10 واحد عملی»، «تدوین و میکس رایانه‌ای متشکل از 4 واحد نظری و 10 واحد عملی» و «کارورزی متشکل از 4 واحد عملی» است.
دوره جامع مهارت گرافیک رایانه
ویژه متقاضیان دیپلم رسمی
--|معرفی دوره دیپلم کاردانش|--
در رشته دیپلم گرافیک کامپیوتری دانش آموزان با اصول طراحی گرافیکی سیاه و سفید و رنگی, کار با کامپیوتر, تایپ و گرافیک رایانه آشنا شده و با اتکا بر دانش مبانی هنرهای تجسمی, رنگ شناسی, آشنایی با اینترنت, نظارت چاپ, فرم بندی و لیتوگرافی توانایی طراحی سربرگ, کارت ویزیت, کاتالوگ, بروشور, پوستر و طراحی جلد کتاب, صفحه بندی نشریات و تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مرتبط را خواهند داشت.هر کدام از مهارت های دیپلم گرافیک شامل آزمون های کتبی و عملی بوده و گرفتن حداقل نمره قبولی در این مهارت ها (حداقل نمره کتبی 10 و حداقل نمره عملی 14) الزامی می باشد.
--|سرفصل های مهارت گرافیک رایانه|--
 طراحی گرافیکی سیاه و سفید/ طراحی گرافیکی رنگی/کاربر رایانه/تایپ رایانه/گرافیک رایانه
--|چرا دیپلم گرافیک بگیرم؟|--
 امکان ورود به دانشگاه بدون کنکور
 امکان گذراندن کل سالهای دبیرستان دریک سال
 امکان ادامه تحصیل تا فوق دیپلم
 امکان شرکت در رشته های محتلف دانشگاهی بعد از فوق دیپلم حتی تا مقطع دکترا
--|آینده شغلی دیپلم گرافیک |--
دیپلم گرافیک یکی از پر مخاطب ترین دیپلم های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و به دلیل طرح درس مشخص و روشنی که دارد از درصد قبولی بسیار بالایی بین هنرآموزان برخوردار است؛ به نحوی که میزان قبولی در رشته دیپلم گرافیک در حدود 95% تخمین زده می شود.پس از قبولی و اخذ دیپلم در صورت علاقه به مشاغل مرتبط با گرافیک در آینده در این رشته مشغول بکار خواهیدشد . همچنین می توانید از طریق روش پودمانی و بدون کنکور پس از اخذ دیپلم گرافیک به دانشگاه علمی کاربردی وارد شده و ادامه تحصیل دهید .

دیپلم عکاسی


دروس رشته عکاسی دیجیتال
دیپلم عکاسی دیجیتال
گرافیک سیاه و سفید
گرافیک رنگی
کاربر رایانه (مبانی,ویندوز,اینترنت)
تایپ رایانه ای (word 2013)
عکاسی دیجیتال (آموزش نکات مهم در عکسبرداری)
روتوش و ترمیم تصاویر (آموزش فتوشاپ و نحوه ترمیم خرابی تصاویر و روتوش صورت)
طراح امور گرافیکی با رایانه (آموزش فتوشاپ و نحوه ترمیم خرابی تصاویر و روتوش صورت و طراحی کارت ویزیت )
کارورزی (دوره عملی جهت آشنایی هر چه بیشتر هنرجویان با تکنیک های عکاسی)

اگر چند سالی است که عکاسی میکنید ولی مدرک عکاسی ندارید, اگر دنبال تاسیس آتلیه برای خود هستید اگر احتیاج به مدرک برای ارایه به صنف عکاسان دارید دیپلم عکاسی میتواند راه گشای کار شما باشد.
دیپلم عکاسی یکی از رشته های پر مخاطب کار و دانش میباشد. دروسی که در رشته عکاسی تدریس میشود مهارت های طراحی سیاه و سفید, طراحی رنگی, عکاسی دیجیتال, طراح امور گرافیکی با رایانه و روتوش و ترمیم با فتوشاپ می باشد که به نوعی پایه اصلی کار طراحی و عکاسی و ادیت عکس میباشد.
علاقه مندان به رشته عکاسی میبایست با مبانی کامپیوتر آشنایی داشته باشند زیرا اصول اصلی روتوش و عکس و ادیت در نرم افزار فتوشاپ انجام میشود واصول اولیه کامپیوتر جز نیازهای این رشته است,از سخت افزار های لازمه دوربین است که با دوربین های رده پایین نیز میتوان شروع به عکاسی کرد.

تعداد واحدهای رشته عکاسی
کل واحد های این رشته عکاسی 5/39 واحد است. افرادی که دیپلم عکاسی را انتخاب میکنند باید بدانند که عکاسی هنری کاربردی است. با توجه به گسترش فضای رسانه ها در زمان حال بهره برداری های متنوعی از آن می توان نمود, از حداقل هایی چون داشتن عکسهایی متناسب به صورت شخصی تا حد اکثر هایی همچون بازار کار گسترده و حرفه ای در گرایش های گوناگون,و بدین وسیله میتوان بازار کار آینده داری را برای این رشته متصور نمود.
از شرایط و ضوابط قبولی در آزمون اخذ نمره ی ۱۴ میباشد که قبولی در آزمون های آن زیاد سخت نیست و با مقداری مطالعه و تمرین میتوان نمره ی خوبی را در آزمو ن ها کسب کرد و در دروس عمومی نمره ی ۱۰ نمره ی قبولی این رشته ها میباشد.

________________________________________
_____
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :09138088177 - 03136295379
مشاوره و ثبت نام غیر حضوری : ارسال مدارک در واتساپ یا در پیام رسان گپ : 09138088177
آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
________________________________________

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
1- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
3- 6 قطعه عکس 4*3
4- مبلغ بیعانه و مبلغ شهریه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان