در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

پنکه صنعتی ایستاده رین فن سایز65-مدلFS65M

پنکه صنعتی ایستاده رین فن سایز65-مدلFS65M

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه ساختمان و حیاط سیستم گرمایشی سرمایشی و گاز
  • قیمت کل : 4,200,000 تومان
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
  •    تهران تهران
  • 356 بازدید
پنکه ایستاده قوی تمام فلزی 65 سانت رین فن مدل FS65M



((24 ماه ضمانت شرکت نسیم پرداز ))


پنکه صنعتی بزرگ ایستاده با پره فلزی با قطر 65 سانتی متر قابلیت تنظیم 3 درجه سرعت، توان تقریبی 300 وات است. که قابل استفاده برای فضاهای متوسط و بزرگ،، مناسب استفاده در فضاهای بزرگ، سالن ها، باشگاههای ورزشی، ادارات و .. کاربرد دارد.


مشخصات :

پنکه ایستاده تمام فلزی سایز بزرگ

قطر پره پنکه 65 سانتی متر (26 اینچ)

توان 260 وات

3 سرعت قابل تنظیم

دارای پایه فلزی محکم

سه پره

دارای پره فلزی

قدرت پرتاب باد: 8.5 متر

چرخش: 90 درجه به طرفین

ولتاژ 220-240 ولت

فضای قابل پوشش: 200 متر مربع

میزان جریان هوا 7500- 9750 متر مکعب در ساعت (CBM/H)



24 ماه گارانتی

5 سال خدمات پس از فروش NP

وسایل سرمایشی، یکی از پرمصرف ترین های لوازم خانگی محسوب می شوند. در بازار لوازم خانگی، وسایل سرمایشی متعدد همچون کولر گازی، کولر آبی، اسپلیت ها و پنکه وجود دارند که با ورود تجهیزات خنک کننده حرفه ای و پیشرفته، پنکه همچنان محبوبیت خود را در نزد کاربران حفظ کرده و در خانه، محل کار و یا هرجای دیگری، می توانید یک نمونه از آن را پیدا کنید. پنکه ها به ویژه برای مکان های مرطوبی که نمی توان از کولر آبی در آن مناطق استفاده کرد و همچنین بسیاری از محل های با ابعاد کوچک همچون مغازه ها، بسیار کاربردی می باشند. پره های اریب پنکه با چرخش خود، هوا را جابجا کرده و محیط را خنک می کنند.

یکی از پرمصرف ترین وسایل در دکوراسیون اداری و خانگی وسایل سرمایشی از جمله کولرها و پنکه ها هستند. همان طور که در زمستان ها برای گرم شدن محیط از بخاری و یا شوفاژ استفاده می کنیم در تابستان ها نیز بالطبع از وسایل سرمایشی برای خنک کردن محیط استفاده خواهیم کرد.در قدیم پنکه ها تنها یک مدل ساده داشتند که معرف حضور همگی است. اما امروزه مدل ها و طرح های بسیار متنوعی از پنکه در بازار وجود دارد که این حق انتخاب را به شما می دهد تا با توجه به نیاز خود و دکوراسیون منزل یا محیط کارتان خرید کنید.هر کدام از انواع پنکه ها متقاضیان خاص خود را دارند.

◊ پنکه صنعتی پنکه صنعتی نوعی دیگر از انواع پنکه هاست که معمولا دارای یک موتور پرقدرت سه حالته است و می توانید آن را بر روی دور موتورهای مختلف تنظیم کنید.جنس پایه این پنکه از فلز می باشد و جنس پره ها پلاستیکی یا فلزی است .پره های پلاستیکی میزان صدای تولید شده را پایین بیاورد و پره های فلزی قدرت بیشتری را منتقل میکنند.از این نوع پنکه ها اصولا در کارگاه ها، مساجد، فروشگاه های بزرگ و... استفاده می شود.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان