در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

تنها پارتنر رسمی مایکروسافت در ایران - فروش سازمانی لایسنس‌های مایکروسافت

Nobitex Referral Campaign Banner

تنها پارتنر رسمی مایکروسافت در ایران - فروش سازمانی لایسنس‌های مایکروسافت

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات رایانه ای و موبایل خدمات نرم افزار و سخت افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
  •    تهران تهران
  • 320 بازدید
  • قیمت : توافقی

شرکت رایان‌نت، سهامی خاص به عنوان اولین و تنها تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت هفت‌ساله در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد سازمان حکومتی، دولتی، خصوصی، و بین المللی مطرح و بزرگ مستقر در ایران ، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت در انگلستان می باشد.
https://www.itresearches.ir
با توجه به حجم موجودی بالای شرکت تمامی محصولات به صورت آنی تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity و ... نمی باشد و تمامی محصولات با لایسنسRetail و یا Volume License ارایه می گردند.
لازم به ذکر است با توجه به تحریم های تجاری و مالی آمریکا ، امکان خرید لایسنس محصولات اورجینال مایکروسافت به صورت مستقیم برای اشخاص حقوقی و حقیقی ایرانی مقدور نمیباشد. به منظور حل این مشکل ، محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت عمده از طریق شرکت مستقل این مجموعه در انگلستان(Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می گردد. لازم به ذکر است که این امر هیچگونه محدودیتی در ارتباط مشتری با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت و استعلام مستقیم اصالت لایسنس از مایکروسافت ایجاد نمیکند.
https://www.itresearches.ir
همچنین متذکر میگردد که محصولات ارائه شده مایکروسافت که به صورت Subscription و با نیاز به تمدید ماهیانه و یا سالیانه ارایه می شوند مانند Windows Enterprise E5, SharePoint Online, Azure و ... به دلیل ریسک بالای مسدود شدن ناشی از استفاده در ایران توسط این شرکت ارایه نمی گردد. این دسته از محصولات به خاطر ماهیت Service Subscription و نیاز به پرداخت دوره ای و نیاز به ثبت اطلاعات Payment در اکانت مشتری بر خلاف محصولاتی که به صورت Product عرضه می شوند و می توانند در کشوری دیگر خریداری و در کشوری دیگر فعال شوند قابلیت استفاده در ایران را ندارند و قطعا در طی دوره استفاده مشتری تعلیق و حتی به طور کامل مسدود می گردند.
https://www.itresearches.ir
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا وجود هر گونه سوال از طریق شماره تماس 28422 با ما در تماس باشید.

https://www.itresearches.ir/

مایکروسافت لایسنس- ویندوز اورجینال- لایسنس ویندوز 10 - لایسنس ویندوز اورجینال-خرید ویندوز اورجینال-خرید لایسنس ویندوز-ویندوز 10 اورجینال-آفیس اورجینال-لایسنس آفیس اورجینال-فروش ویندوز اورجینال-خرید اینترنتی ویندوز 10-خرید لایسنس ویندوز 8.1-قیمت ویندوز اورجینال-خرید ویندوز 10نسخه اصلی-خرید ویندوز 10 Orginal-خرید آفیس 2016 اورجینال-لایسنس آفیس 2016 Original-خرید اینترنتی لایسنس ویندوز -قیمت لایسنس ویندوز-لایسنس مایکروسافت 365-فعالسازی ویندوز 10-سریال فعالسازی ویندوز-فعالسازی آفیس 365-خرید آفیس 2016-لایسنس ویندوز سرور 2012-ویندوز سرور اورجینال-خرید ویندوز سرور 2016-آفیس 365 اورجینال-خرید لایسنس ویندوز سرور- https://www.itresearches.ir - خرید ویندوز سرور 2016 اورجینال-لایسنس مایکروسافت-لایسنس اورجینال مایکروسافت-خرید ویندوز 7 اورجینال-خرید لایسنس ویندوز 7-آفیس 2019 اورجینال-لایسنس ویندوز سرور 2019-ویندوز سرور 2019 اورجینال-لایسنس آفیس 2019-خرید آفیس مک 2019 اورجینال-خرید آفیس 2019 اصلی-لایسنس ویندوز 10 پرو-خرید ویندوز 10 پرو اورجینال-نمایندگی رسمی مایکروسافت-لایسنس اورجینال پروجکت-لایسنس ویزیو اورجینال - خرید آفیس 365
https://www.itresearches.ir

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان