در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

قهوه ساز دمی ایروپرس و وی60 و انواع قهوه درجه یک

Nobitex Referral Campaign Banner

قهوه ساز دمی ایروپرس و وی60 و انواع قهوه درجه یک

آگهی رایگان
  • خدمات مواد غذایی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
  •    تهران تهران
  • 348 بازدید
ایروپرس اصل
قطعات ایروپرس
اروپرس سا ایروپرس از دو مخزن استوانه ای شکا ساخته شده است که مخزن پایین در انتها دارای یک پیستون پلاستیکی است که درون استوانه بزرگتر جایی میگیرد که با این کار دستگاه عایق بندی می شود، این دستگاه تقریبا شبیه به سرنگ تزریق، عمل می کند.
به غیراز دواستوانه قهوه ساز یک عدد پیمانه اندازه گیری، یک قاشق مخصوص ترکیب نمودن، چند فیلترصفحه ای کاغذی و یک قیف به همراه دارد.
دارای یک درپوش برای داخل پیستون.
سبد فیلتر و صافی در داخل درپوش.
ابزار فشار آورنده به دانه های قهوه.
قیف برای جمع آوری قهوه و راهنمایی آن به مخزن اصلی .
یک قاشق برای مخلوط کردن.
قهوه ساز دارای سرنگ و لاستیک کاملا فیت برای جلوگیری از ورود هوا و فشار دادن.
مخزن چهار کاپه
قهوه ساز دستی ایروپرس
این نوع قهوه سازاز یک محفظه ستونی و دو مخزن بصورت نر ومادگی، یک پیستون و یک کلاهک فیلترسیلیکونی طراحی و ساخته شده است. قهوه ی مخصوص و موردنظرآسیا شده و آب جوش را داخل آن میریزید و سپس از طریق فشاردادن دست به پیستون عصاره ی قهوه از محفظه خارج می شود .
ایروپرس قابلت خروجی عصاره قهوه با غلظت بسیاربالا را دارد و شمامی توانید ازپودر قهوه ای که درون سبد فیلتردار ریخته اید قهوه ای بی نظیر تهیه کنید و در صورت تمایل می توانید با شکر یا شکلات میل بفرمایید.
جنس قهوه سازهای اصلی دستی ایروپرس از پلی کربنات ساخته می شدند که بعد از سال ها دستخوش تغییرات قرار گرفت و با پلی پرولین ساخته و تولید شد.
خرید آئروپرس ارزان
برای خرید قهوه سازهای همراه و همچنین آئروپرس شما می توانید همین کالا را با تمامی قطعات اصلی و پکیج کامل بدون دغدغه با قیمت مناسب از سایت قهوه دارک تهیه نمایید.

طرز تهیه قهوه V60
وی 60 اصل
آب را با بهترین کیفیت تا دمایی حدود ۹۰ تا ۹۶ بجوشاید اگر وسیله ای برای اندازه گیری ندارید با جوشاندن در حدود ۳۰ تا ۴۵ ثانیه به این دما می رسید.
صافی را در روی محفظه قرار دهید، این صافی می توان به صورت طبیعی یا سفید و بی رنگ باشد.
سرتاسر صافی را در حدود ۵ ثانیه با آب به خوبی شست و شو دهید و حتما مراقب باشید اگر صافی شما از نوع عادی و طبیعی است.
این شست و شو نه تنها کمک می کند که که طعم کاغذی مانند را از بین می برد بلکه کمک می کند که قهوه ساز V60 در جای خود محکم شود.
همچنین به گرم شدن آن نیز کمک شایانی می کند زیرا اگر به خوبی گرم نشوند دمای آب به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند و به طور مناسب عمل عصاره گیری انجام نمی شود.
سپس صافی قهوه ساز وکتور ۶۰ (v60) را از روی محفظه یا لیوان خود برداشته و آب شسته شده را دور بریزید.
دانه های تازه قهوه خود را به اندازه لازم آسیاب کنید و سپس درون صافی بریزید. به آرامی v60 را تکان داده و فشار دهید تا قهوه ها در جای خود قرار گیرند.
سپس یک تو رفتگی نیم سانتی در وسط قهوه خود ایجاد کنید.به طور کلی اندازه ۴۰ گرم قهوه برای هر بار استفاده کافی می باشد.
به دلیل شکل مخروطی مانند قهوه ساز وکتور ۶۰ (v60) شما واقعا به یک کتری دارای زانویی و مخصوص این کار نیاز دارید در غیر این صورت کار ریختن در نواحی دایره مانند که برای کنترل جریان آب بسیار مهم می باشد کار سختی است.
سپس هنگامی که قهوه را درون وی 60 قرار دادید با ریختن مقداری آب کار خود را شروع کنید تا قهوه های موجود خیس شوند.
سپس اجازه دهید که این آب در همه جای ذرات قهوه به خوبی پخش شود و در سطح حباب بزند و به حالت مطلوب خود برسد بعد از حدود ۳۰ تا ۴۵ ثانیه دوباره به آرامی شروع به ریختن آب در دوایر ایجاد شده در سطح قهوه کنید و از ریختن در اطراف لبه های فیلتر جدا خوداری کنید.
تا جایی به ریختن آب ادامه دهید که ترازوی قرار داده شده در زیر قهوه ساز وکتورv60) ۶۰) به وزن ۳۰۰ گرم رسیده یا تایمر شما ۱ و نیم تا ۲ دقیقه را نشان دهد.
برای گام بعد اجازه دهید آب به طور کامل از فیلتر پایین رفته و وارد ظرف شود اگر زمان پایین رفتن قهوه شما از ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه بیشتر شد بدانید که دانه های قهوه شما بیش از حد آسیاب شده و ریز می باشند اما اگر این زمان کمتر از ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه بوده دانه های شما بیش از اندازه درشت می باشند پس یک حدود مناسب برای اندازه دانه های قهوه در نظر بگیرید.
سپس فیلتر را برداشته و ذرات ته نشین شده را دور بریزید.


ادرس : قائمشهر، محله 16 متری،خیابان 16 متری، طبقه همکف
موبایل : 09111292759
01142225642
۰۹۱۱۱۲۹۵۱۵۹

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان