در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

دیپلم های کوتاه مدت در اصفهان و تایید از طرف آموزش و پرورش

دیپلم های کوتاه مدت در اصفهان و تایید از طرف آموزش و پرورش

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
  •    اصفهان اصفهان
  • 498 بازدید
اخذ دیپلم نظام جدید
شروع ثبت نام رشته گرافیک رایانه نظام جدید ( 6-3-3 ) با ارائه دیپلم مهارتی رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دیپلم گرافیک رایانه وزارت ارشاد
دیپلم گرافیک یکی از رشته های زیر مجموع شاخه هنر است.
گرافیک دارای ۴۲٫۵ واحد مهارتی است و جایگاه ویژه و با ارزش کاربردی و هنری می باشد.
در رشته گرافیک کامپیوتر افراد به اصول طراحی گرافیکی ، استفاده از رایانه در این زمینه ، گرافیک رایانه شناخت پیدا می کنند.
و با دانش مبانی مانند هنرهای تجسمی و شناخت رنگ ها، چاپ و نظارت بر چاپ ، طراحی کاتالوگ، کارت ویزیت ، بروشور، پوستر، طراحی جلد کتاب و مجله، لیتوگرافی، صفحه بندی نشریات
و همچنین تسلط بر نرم افزارهای رایانه در زمینه گرافیک مانند فتوشاپ آشنا خواهند شد.

دیپلم گرافیک را آسان بگیرید

گرافیک از پرطرفدارترین رشته های وزارت ارشاد است و به دلیل طرح درس مشخص آن میزان قبولی در این رشته تحصیلی برای اخذ دیپلم بالاست.
در واقع قبولی در این رشته آمار بیش از ۹۵% دارد و بطور کلی افرادی که با Word و Photoshop آشنایی دارند در اخذ مدرک دیپلم گرافیک مطمئن باشند.
________________________________________


گرافیک در مقطع دیپلم را آغاز کنید

افرادی که قصد دریافت مدرک دیپلم مهارتی گرافیک را دارند.
مراحل ثبت نام :
1- ثبت نام در موسسه
2- دریافت کد 5 رقمه دیپلم
1- تطبیق دروس عمومی و تخصصی از طرف آموزش و پرورش
2- صدور دیپلم از طرف مدارس بزرگسالان
________________________________________
چرا دیپلم گرافیک جدید بگیرم؟
دیپلم گرافیک رایانه ای جدید با کد 1-9901 ، چهار ساله است بر طبق نظام جدید 6،3،3 که بعد از اخذ دیپلم گرافیک می توانید در آزمون کنکور تجربی ، انسانی و ... شرکت نمایید و محدودیت انتخاب رشته هم ندارید .
امکان ورود به دانشگاه های مختلف بدون کنکور
امکان گذراندن کل سالهای دبیرستان دریک سال
امکان ادامه تحصیل تا دکتری
امکان شرکت در رشته های مختلف دانشگاهی
________________________________________

دانش آموزان متقاضی مدرک دیپلم به 5 دسته ذیل تقسیم میگردند:

1- افراد پائین تراز مدرک سیکل:
این افراد میتوانند سه ساله راهنمایی را با یک امتحان جامع ( طرح جامع آموزش و پرورش ) یا به صورتی ترمی در مدارس آموزش از راه دور بگذرانند وابتدا مدرک سیکل خود را دریافت وسپس جهت دیپلم اقدام نمایند.

2- دارندگان مدرک سیکل:
این افراد میتوانند بطور همزمان واحدهای عمومی ( 54 واحد ) را در مرکز آموزش راه دور یا غیر انتفاعی و واحدهای مهارتی ( 42 واحد ) در موسسه مشاوره و اخذ دیپلم سپاهان بگذرانند و پس از تکمیل 96 واحد جهت دریافت دیپلم رسمی به مرکز آموزش از راه دور یا دولتی معرفی میگردند.

3- کسانی که تعدادی از واحدهای عمومی را گذرانده اند :
این افراد میتوانند بطور همزمان واحدهای عمومی باقیمانده خود را در مرکز آموزش راه دور یا غیر انتفاعی و واحدهای مهارتی در موسسه مشاوره و اخذ دیپلم سپاهان بگذرانند وپس از تکمیل 96 واحد جهت دریافت دیپلم رسمی به مرکز آموزش از راه دور یا دولتی معرفی میگردند.

4- کسانی که دیپلم ردی هستند :
این افراد پس از گذراندن دوره مهارتی در موسسه مشاوره و اخذ دیپلم سپاهان
و دریافت مدارک جهت صدور دیپلم رسمی به مراکز از راه دور یا دولتی معرفی می گردند .

5- افرادی که دیپلم دارند:
این افراد پس از گذراندن دوره مهارتی در موسسه مشاوره و اخذ دیپلم سپاهان و واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود و دیپلم دوم آنان در مرکز آموزش از راه دور یا دولتی صادر میگردد .

کتاب های مناسب اخذ دیپلم گرافیک
________________________________________
کتاب های گرافیک در مقطع دیپلم به صورت PDF در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
________________________________________
سوالات تستی و عملی : این رشته از طرف اداره تهران به صورت ورد در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
________________________________________
امتحانات کتبی به صورت تستی ( که کد کاربری و رمز عبور و لینک آزمون بر روی شماره موبایل ثبت شده هنرجو ارسال می شود ) و آنلاین و آزمون عملی به صورت حضوری برگزار میشوند
________________________________________
• طراحی گرافیکی سیاه و سفید
• طراحی گرافیکی رنگی
• کاربر رایانه
• تایپ رایانه
• گرافیک رایانه ¬ا
لیست دروس و واحدهای عملی و نظری برای دیپلم گرافیک
عنوان استاندارد مهارت و درس کد استاندارد تعداد واحد نظری تعداد واحد عملی مجموع
طراحی گرافیکی سیاه وسفید ۸۳ – ۰۱/۸ – ف ، هـ ۱ ۳ ۴
طراحی گرافیکی رنگی ۸۳ – ۰۱/۹ – ف ، هـ ۱ ۲ ۳
کاربررایانه ۸۳ – ۱۱/۳ – ف ، هـ ۲ ۳ ۵
تایپ رایانه ای ۸۳ – ۱۱/۴ – ف ، هـ ۱ ۱/۵ ۲/۵
گرافیک رایانه ای ۸۳ – ۱۱/۸ – ف ، هـ ۸ ۲۰ ۲۸
جمع کل واحد : 5/42

- تعریف مهارت طراحی گرافیک سیاه و سفید
طراح گرافیک سیاه وسفید کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی ، به کارگیری عناصر بصری ، ایجاد بافت و حجم مجازی بر آمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه وسفید بتواند از تناسبات طلایی ، تعادل و توازن ، کنتراست و ریتم به خوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت نموده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.

2- تعریف مهارت طراحی گرافیکی رنگی
طراح گرافیک رنگی کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیکی سیاه وسفید از عهده تجزیه وتحلیل رنگها، ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه ، بکارگیری رنگهای مکمل ورنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربیات آنها را برای خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد.

3- تعریف مهارت کاربر رایانه ای
کاربر رایانه کسی است که با ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی ، با تکیه بر مفاهیم و مبانی رایانه ، سیستم رایانه ای را راه اندازی نماید و بتواند از سیستم عامل ویندوز از عهده ذ خیره سازی ، نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکار گیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترو نیک جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نماید.

4- تعریف مهارت تایپ رایانه ای
تایپیست رایانه ای کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارسی و لاتین و انجام عملیات روی متن ، قالب بندی متون ، کار با سبکها- الگوها و Tab ، ایجاد جداول ، طراحی صفحات ، چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار Ms Word بر آید و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد.

5- تعریف مهارت گرافیک رایانه ای
گرافیست رایانه کار کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز، تصاویر و عکس های دلخواه را به رایانه انتفال و ذخیره نماید . سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه مربوط به نور ، رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با به کار گیری نرم افزار کورل دراو بر دانش گرافیک طرح وپروژه های گرافیکی را اجرا نماید.

جزییات دوره دیپلم گرافیک
افرادی که در دیپلم گرافیک ثبت نام می کنند باید علاوه بر مطالعه جزوات و نمونه سوالات، اطلاعات مختصری از راهبری کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای ورد و فتوشاپ داشته باشند. بدین ترتیب می توان از قبولی در رشته دیپلم گرافیک اطمینان خاطر داشت.درصورتی که به رشته ی دیپلم گرافیک علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما گذراندن این دوره و اخذ دیپلم گرافیک می باشد.کلاس های این رشته با زمانبندی های مختلف برگزار می شود و برای افراد شاغل بسیار مناسب می باشد . موسسه مشاوره و اخذ دیپلم سپاهان با بهره گیری از اساتید برتر و حرفه ای تلاش دارد تا شما نه تنها موفق به اخذ دیپلم مهارت گرافیک شوید علاوه بر این آموزشگاه با تجربه چندین ساله در ارائه دوره های گرافیک رایانه ویژه بازار کار با تلفیق مباحث کاربردی در این دوره آن را کاملا متمایز از دوره های مشابه نموده است.افرادي كه قصد تسريع در دريافت ديپلم رسمي آموزش و پرورش دارند مي بايست به طور همزمان در مراكز آموزش از راه دور و يا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومي باقيمانده را تا پايان دوره مهارتي به اتمام برسانند. دارندگان مدرك قبولي سال سوم نظام قديم يا دوم نظام جديد كه دروس عمومي را قبلاً گذرانده‌اند نيازي به گذراندن دروس عمومي ندارند.پس از اتمام دوره دیپلم گرافیک جهت صدور ديپلم، ثبت نام در يكي از مراكز آموزشي بزرگسالان الزاميست. جهت ادامه تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي و آزاد نيازي به گذراندن دوره پيش دانشگاهي نمي باشد. جهت ادامه تحصيل در دانشگاه در ساير رشته‌ها و در مقطع كارشناسي گذراندن پيش دانشگاهي الزاميست.
________________________________________
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :
09138088177 – 03136295379
________________________________________
ثبت نام غیر حضوری :
ارسال مدارک در واتساپ : 09138088177 یا ارسال مدارک در پیام رسان گپ : 09138088177
________________________________________
آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
1- اصل شناسنامه
2- اصل کارت ملی
3- 1 قطعه عکس 4*3
4- مبلغ بیعانه و مبلغ شهریه

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان