در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

انواع طراحی وب سایت

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۰ علمی و فناوری
  • تصویر شماره انواع طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ؟

با توسعه روز افزون اینترنت و فضای مجازی نیاز به سایت در حرفه های مختلف امری ضروری و بدیهی میباشد.نمونه بارز آن را در زمان فعلی میتوان مشاهده نمود که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل و حرفه ها ، نیاز به کسب و کار آنلاین و ایجاد و طراحی وب سایت غیر قابل انکار میباشد.

به همین دلیل شرکت های مختلف طراحی سایت ، سئو ، دیجیتال مارکتکینگ پا به عرصه ظهور گذاشته و وظایف فوق را بر عهده گرفته اند .این شرکتها هر کدام به نوبه خود سعی دارند با تخصص هایی که دارند ، موارد فوق را به بهترین وجه ممکن به اجرا گذاشته و تحویل مشتریان خود نمایند .

وب سایت بخش از دنیای مجازی و اینترنت است که یک یا چند صفحه حاوی محتوای متنی یا گرافیکی یا ترکیبی از هر دو را در خود برای هدف خاص ذخیره و نگهداری می نماید ، به عبارتی این مکان مجموعه ای از صفحات است که برای هدف خاصی طراحی و ایجاد شده اند.

طراحی سایت انواع مختلفی را از نظر کاربردی شامل می گردند که در ذیل به مهمترین آنها اشاره مینماییم:

طراحی سایت فروشگاهی:

سایت فروشگاهی اینترنتی یکی از انواع سایتهایی است که در حال حاضر بسیار تقاضا داشته و کاربرد وسیهی را پیدا نموده است. فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین سایتی است که همانند فروشگاههای موجود در خیابان یا بازار جهت عرضه کالا های مختلف از طریق بستر اینترنت به متقاضیان آن کالا و یا اجناس.

طراحی سایت شرکتی :

با توجه به پیشرفت و نفوذ شبکه اینترنت ایجاد سایتهای اینترنتی شرکتی برای تمامی صاحبان مشاغل و حرفه ها از واجبات تجارت حرفه ای محسوب می گردد.در واقع اگر ایشان بخواهند توان رقابت لازم را با رقبای خود در جهت پیشرفت شغلی و ارتقاء بیشتر داشته باشند ، ناچار به راه اندازی سایت شرکتی خود خواهند بود

طراحی سایت شخصی :

امروزه متقاضیان هر محصول یا خدماتی ابتدا نیاز خود را در دنیای وب جستجو می کنند و با توجه به نظرات و محبوبیت هر کسب و کاری ، ارائه دهنده ی محصولات مورد نیاز خود را انتخاب می نمایند . شبکه های اجتماعی بدون شک یکی از روش های بسیار موثر برای معرفی خدمات خود می باشد اما امکانات محدودی را در اختیار ما قرار می دهند و ما هر چقدر هم بخواهیم خلاقیت به خرج دهیم باز هم خیلی چشمگیر و متفاوت نخواهد شد .

طراحی سایت تبلیغاتی (نیازمندی) :

طراحی سایت ثبت آگهی و نیازمندی یکی از متداولترین ترین انواع وب سایت در فضای مجازی می باشد. سایت های تبلیغاتی، بانک اطلاعاتی کاملی از آگهی و نیازمندی های شرکت ها ، کارخانجات ، تولیدکنندگان با تفکیک موضوعی و منطقه ای می باشند. با گسترش اینترنت و استقبال بی نظیر از فضای مجازی و کم رنگ شدن روشهای تبلیغات سنتی اینگونه سایتها جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده اند .

سایر انواع سایت های متداول در فضای مجازی اینترنت را میتوان زیر مجموعه ای از عناوین بالا دانست و در ذیل موارد فوق دسته بندی نمود .

شرکت طراحی سایت میهن پلن چند سالی است با توجه به ظرفیت تخصصی خود در این راستا قدم برداشته و آمادگی خود را جهت همکاری با شما متقاضیان عزیز برای راه اندازی یک وب سایت با جدیدیترین روشهای موجود و با مناسب ترین هزینه همراه با نگهداری و پشتیبانی بعدی رایگان در چهار چوب قرارداد منعقد شده ، اعلام مینماید.

 

  ثبت آگهی رایگان