در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

تفاهم نامه بین سایپا و همراه اول

دوشنبه ۱۴ تیر ۰ علمی و فناوری
  • تصویر شماره تفاهم نامه بین سایپا و همراه اول

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و گروه خودروسازی سایپا روز دوشنبه هفتم تیرماه با حضور  مدیرعامل همراه اول و مدیرعامل سایپا و جمعی از مدیران ارشد هر دو شرکت در برج همراه برگزار شد.

 به موجب این تفاهم همکاری، قرار است هوشمندسازی صنعت حمل و نقل شهری و بین شهری با هدف کاهش هزینه ها، ارائه محصولات متنوع و افزایش کارایی، غلبه بر مشکلات زیست محیطی ناشی از مصرف انرژی و در نهایت ایجاد بازارهای جدید در عرصه خودروهای متصل هوشمند صورت پذیرد.

در صورت تفاهم مقرر میگردد همراه اول در راستای تحقق اهداف مهم مذکور و همچنین کاهش تصادفات و حجم ترافیکی، به تأمین زیرساخت های ارتباطی، ذخیره سازی و تحلیل داده های پروژه «خودرو متصل» پرداخته و طی همکاری مشترک، زمینه ایجاد و توسعه خدمات دیجیتال مبتنی بر تحلیل داده فراهم کند.

دیرعامل همراه اول در این مراسم با اشاره به سهم بازار ۶۰ درصدی همراه اول در رقابت با سایر اپراتورهای تلفن همراه و در اختیار داشتن ۲۰ میلیون مشترک دائمی که منحصر به فرد تلقی و منجر به اعتباربخشی شده است، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون سیمکارت در دست مردم داریم که سرانه آن حدودا معادل ۱.۲ سیمکارت به ازای هر نفر می شود.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته مصرف اینترنت در شبکه همراه اول رشد ۸۰ درصدی به نسبت دو سال قبل داشته است، تصریح کرد: زندگی مردم امروز بیش از هر زمان دیگری با فضای مجازی گره خورده است و لذا شاهدیم زمانیکه با قطعی برق گسترده مواجه شدیم، مردم دیگر زمانی قادر به تحمل شرایط نبودند که برق سایت های ارتباطی نیز قطع و اینترنت در دسترس  نبود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران خاطر نشان کرد: یا از سویی دیگر در حالیکه برخی روستاهای کشور همچنان با مشکلاتی در زمینه آب آشامیدنی مواجه هستند، اما درخواست با اولویت نمایندگان مردم آنجا توسعه اینترنت در آن روستاهاست.

مدیرعامل سایپا نیز در ادامه با اشاره به کاهش نیمی از ظرفیت تولیدی این شرکت خودروسازی با کنار رفتن پراید از چرخه تولید اظهار کرد: براساس برنامه همکاری مشترک با همراه اول به دنبال طراحی، پیاده سازی، تجاری سازی و درآمدزایی از خودرو متصل هستیم و امیدواریم ظرف سه سال آینده بتوانیم یک میلیون خودروی متصل را تولید و تقدیم مردم عزیز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنامه تولید و عرضه ۱۱ محصول مجهز به تکنولوژی های جدید را ظرف سه سال آینده داریم، به دنبال خودروهای متصل هستیم.

ایشان تصریح کرد: قطعا بکارگیری تکنولوژی های جدید، یکسری امکانات را برای مشتری های ما فراهم می کند تا رضایت آنها بیشتر شود؛ به عنوان مثال اگر تصادفی در جاده اتفاق افتد، سریعا اطلاعات به امدادگران مخابره می شود تا بلافاصله بتوانند خود را به صحنه رسانده و هماهنگی برای أموری نظیر نجات سریع سانحه دیدگان فراهم شود.

  ثبت آگهی رایگان