در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

ثبت آگهی رایگان

جمعه ۲۲ مرداد ۰ اطلاعات عمومی
  • تصویر شماره ثبت آگهی رایگان

در حال حاضر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی ثبت آگهی رایگان در سایت های درج آگهی بجای ثبت آگهی بصورت ویژه ، جایگاه خاص خود را پیدا کرده و به دلایل مختلف اکثرکاربرانی که نیاز به تبلیغات دارند به آن اقبال لازم را نشان داده و به تعداد زیادی از این امکانات در سایتهای مختلف درج آگهی استفاده می نمایند . در اینجا میتوان اشاره نمود که تقریبا در تمامی سایتهای تبلیغاتی درج آگهی بصورت ویژه مزایای بسیار زیادی دارد ولی به دلیل برخی از دلایل ذکر شده در ذیل این مورد کمتر اتفاق می افتد که بطور خلاصه به چند مورد از آن اشاره مینماییم .

یکی از دلایل مهم را که در زمان آشنایی کاربر با یک سایت ثبت آگهی میتوان اشاره نمود ، عدم اعتماد کافی ایشان به سایت فوق در زمان آشنایی میباشد. به عبارتی ممکن است هنوز شخص متقاضی اطلاعات لازم را از نحوه سرویس دهی سایت تبلیغاتی نداشته و یا به اندازه کافی نمیباشد.

دومین دلیل ،  خواست کاربر ثبت کننده آگهی جهت محک زدن سایت ثبت کننده آگهی میباشد . در واقع در ابتدا ایشان با ثبت آگهی رایگان میخواهد سایت را مورد ارزیابی قرار داده و سپس در صورتیکه اطمینان حاصل نمود نسبت به ثبت آگهی ویژه اقدام نماید.

سومین دلیل خصوصا در کسب و کارهای کوچک و بسیار کوچک  مسایل اقتصادی و عدم امکان تامین هزینه ای لازم جهت تبلیغات گسترده میباشد.

چهارمین دلیل ، بالا بودن تعرفه درج آگهی ویژه در اکثر سایتهای تبلیغاتی موجود در فضای مجازی میباشد.

       ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان با توجه به موارد بالا یکی از روشهای پر مخاطب در هر سایت درج آگهی میباشد. واقعیت این است که این روش هیچگونه مشکلی نداشته و براحتی میتوان نسبت به ثبت اقدام و از مزایای ان استفاده نمود .ولی طراحی اکثر سایت های تبلیغاتی به گونه ای است که باتوجه به حجم زیاد آگهی های رایگان ، اینگونه آگهی ها بزودی از صفحه اصلی سایت خارج شده و بازدید بسیار کمتری را به خود اختصاص خواهند داد.البته در سایتهای مختلف روشهای مختلف رایگان و یا همراه با هزینه ای جهت بروز رسانی و به بالاتر آوردن آگهی های رایگان در نظر گرفته شده است .

در این قسمت لازم بذکر است چه آگهی خود را بصورت رایگان و چه بصورت ویژه ثبت نمایید ، در صورتی که اصول نگارش یک متن را در فضای مجازی رعایت ننمایید ، آگهی فوق کارآیی لازم را نداشته و به نوعی هدر دادن وقت و هزینه محسوب خواهد گردید. پس قدم اول رعایت اصول سئو در حین نگارش متن آگهی خود میباشد. مواردی نظیر :

1- از درج آگهی رایگان یا ویژه  تکراری در سایتهای مختلف جدا خودداری نمایید. حداقل برای سایتهای مختلف از عناوین مختلف ، همراه با تغییرات جزیی در متن آگهی خود استفاده نمایید.

2- از عنوان طولانی در حین درج آگهی خود خودداری فرمایید. عنوان باید کوتاه و مفید و جامع باشد.

3- از عنوان آگهی حتما بطور متعارف در حین ثبت آگهی رایگان و یا ویژه خود و در داخل متن استفاده نمایید.

4- توضیحات لازم ، کافی و غیر تکراری  از سرویس و یا خدمات و یا محصول خود را در متن آگهی داشته باشید.این توضیحات باید نیاز خواننده را پاسخگو باشد.

5- حتما از تصاویر مرتبط و غیر تکراری در حین ثبت آگهی رایگان و یا ویژه استفاده نمایید.

6-  از برچسب و یا تگهای مرتبط با تبلیغات مد نظر خود استفاده نمایید .

7- در صورتیکه سایت امکان بروز رسانی را به شما میدهد هر چند روز آگهی ، خود را بروزرسانی نمایید و در صورتیکه امکان تکمیل و توضیحات بیشتر جهت متن آگهی وجود دارد ، هر چند وقت یکبار این مورد را در برنامه کاری خود قرار دهید .

در پایان باز هم تاکید مینماییم با توجه به عدم هزینه ، ثبت آگهی رایگان نیز توانایی های خاص خود را داشته و میتواند ، ما را در جهت ارتقاء و معرفی سرویس و یا خدماتمان یاری نماید.لذا با رعایت سئو لازم در حین ثبت آگهی رایگان مد نظر خود امکان بیشتر دیده شدن را برای خود مهیا فرمایید .

 

  ثبت آگهی رایگان