در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

قیمت پرده هوا

 

قیمت پرده هوا

آگهی رایگان
  • کالا و لوازم سایر موارد
  •  phone
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
  •    قزوین همه موارد
  • 519 بازدید
  • قیمت : توافقی
پرده هوا دستگاهی است که بانصب دربالای سر درب وایجادیک هوای فشرده قابل کنترل به صورت عمودی از بالابه سمت پایین باعث 1-جلوگیری ازتبادل حرارت وموجب صرفه جویی درمصرف انرژی- 2-حفظ هوای تمیز داخل وجلوگیری از ورودهوای آلوده و دود و گردوخاک ازبیرون 3-جلوگیری از ورود حشرات ازمحل درب ورودی می شود.
به طور کلی پرده هوا (درب هوا) وسیله ای است که با جریان هوای پرفشار از ورود هوای بیرون به داخل و اختلاط هوای دو فضا جلوگیری می کند. پرده های هوا می توانند جهت گرمایش یا سرمایش محیط داخلی علاوه بر بهره گیری از مکش هوای داخلی به کویل های گرمایشی یا سرمایشی نیز مجهز شوند. فن هوادهی سانتیفیوژ و استوانه ای پرده هوا می بایست به اندازه کافی قدرتمند باشد تا یک جت پرفشار از هوا ایجاد نماید که این جریان فشرده هوا تا زمین ادامه داشته باشد.
رایج ترین نوع پرده هوا، پرده هوای از نوع دمنده رو به پایین با نصب در ورودی ساختمان ها به منظور جلوگیری از ورود هوای بیرون به داخل و جدا سازی دو فضا با دماهای مختلف می باشد.

قدرت (سرعت وزش) و زاویه هوای (زاویه وزش) دمیده شده توسط دستگاه دو عامل بسیار مهم در عملکرد صحیح آن می باشند و در صورت انتخاب درست مانع نفوذ 60 تا 80 درصد آلودگی ها به محیط تهویه شده خواهد گردید. پرده هوا عموماً در مکان هایی که جهت سرویس دهی نیاز به باز بودن مداوم درب ها (مانند ورودی مجتمع های تجاری یا محل ورود کامیون ها جهت تخلیه بار و غیره) دارد، استفاده می شود.

در صورتیکه نیاز به جلوگیری از ورود هوای گرم یا سرد به محیط داخلی باشد، معمولاً برای پرده هوا کویل تبادل حرارت (جهت جریان آب گرم یا سرد) و همراه با امکان وزش هوای پرفشار گرم یا سرد در نظر گرفته می شود.

از مهمترین محل های نصب پرده هوا میتوان به ورودی پاساژها و مال ها، فروشگاه های بزرگ، ورودی رستوران ها، لابی مجتمع ها، انبارها، آشیانه هواپیماها و... غیره اشاره نمود.

یکی از کاربردهای مهم پرده هوا در سردخانه ها است. اصولاً به واسطه باز بودن درب های سردخانه که عموما هنگام تخلیه و بارگیری صورت می گیرد، این محیط ها در معرض اتلاف برودتی زیادی هستند. این موضوع بخصوص در مواردی که اختلاف درجه حرارت بیرون و داخل سردخانه بیشتر باشد، خود را عیان تر می سازد.

از جمله ویژگی های پرده هوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1. جلوگیری از ورود حشرات

2. جلوگیری از تبادل حرارت

3. جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی ها و حفظ فضای تمیز داخل

4. ترکیب جریان هوا در یک ورودی به سرعت و جهت جریان های مختلف هوا، اختلاف دما در طرفین ورودی، و تفاوت فشار در دو سوی آن وابسته است.
5. به هر میزان که اختلاف فشار درون و بیرون ساختمان کمتر باشد، راندمان عملکرد پرده های هوا بالاتر بوده و عملکرد بهتری خواهند داشت.بازرگانی لوشکانی همراه با تیم قوی و پشتکار بالا در زمینه طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09109571382 تماس حاصل فرمایید .
ساعات تماس 8 الی 14
آدرس سایت : www.loshkani.com
آدرس مشاهده آگهی :

https://agahi747.com/ads/32507/قیمت-پرده-هوا.html
  ثبت آگهی رایگان