در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

پدل برد بادی Pouyaniz مدل "Cruiser Race 12'6

 

پدل برد بادی Pouyaniz مدل "Cruiser Race 12'6

آگهی رایگان
  • سرگرمی و فراغت ورزش و تناسب اندام غواصی و ورزش های آبی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
  •    مازندران همه موارد
  • 403 بازدید
پدل برد بادی Pouyaniz مدل "Cruiser Race 12'6، بهترین گزینه برای افرادیست که می خواهند در مسابقات سرعت و استقامت پدل برد شرکت و دستیابی به حداکثر سرعت را تجربه کنند. ایران این کشور چهار فصل با دارا بودن سواحل بسیار طولانی و زیبا در شمال و جنوب کشور، برکه های کوهستانی و رودخانه های طویل سرزمینی بسیار مستعد برای ورزش ها و تفریحات آبی می باشد.

امروزه بانوان و آقایان بسیاری در همه سنین با اهداف مختلف جذب ورزش های متنوع از قبیل پدل بردینگ، ویندسرفینگ، کایت بردینگ، اسکی روی آب، قایقرانی و ... شده اند. با داشتن این محصول اگر قصد تفریح کنار دریا را دارید و یا می خواهید تعطیلات آخر هفته را به یک دریاچه کوهستانی بروید و از ورزش پدل بردینگ لذت ببرید، انتخاب خوبی به دلیل بسته بندی در ابعاد کوچک و سبک وزنی آن بوده که حتی در مسافرت با هواپیما یا خودرو می توانید همراه خود داشته باشید. پدل برد بادی Cruiser Race 12’6 با بهره مندی از تکنولوژی Drop Stitch در لایه های داخلی و دو لایه روکش ضخیم به همراه یک نوار تقویتی جانبی در بدنه برد علاوه بر تحمل وزن تا 170 کیلوگرم امکان استفاده در سخت ترین شرایط جوی و بسترهای صخره ای را فراهم می آورد.

طراحی هیدرودینامیک این محصول و سطح اصطکاک محدود آن با آب، قدرت شکافت کم نظیر، و امکان دستیابی به حداکثر سرعت را فراهم می کند. این پدل برد با داشتن ابعاد مناسب گزینه ای فوق العاده برای لذت بردن از پارو زدن در محیطی آرام و زیبا، انجام حرکات یوگا و آکرویوگا، موج سواری، تجربه پرهیجان پارو زدن در آب های خروشان (رفتینگ)، و ... می باشد.

همچنین می تواند یکی از انتخاب های یک خانواده سه نفره باشد تا در کنار یکدیگر از این لحظات بهره مند شوند. برای کمک به جهت دهی و همچنین سرعت، پایداری و قدرت مانورپذیری بالا در پدل برد، یک فین 8" متحرک در انتهای پدل برد و دو فین ثابت کوچک در کنار آن تعبیه شده که سبب مصرف کمتر انرژی ورزشکار برای رسیدن به حداکثر سرعت و همچنین ذخیره انرژی در مسافت های بلند و استقامتی می شود. رویه به کار رفته در این تخته از جنس فوم ضد لغزش EVA با بافت پازلی است که، احساس راحتی هنگام ایستادن بر روی پدل برد را برای شما فراهم می کند. همچنین این فوم از لیز خوردن شما زمانی که خیس شده جلوگیری کرده و در برابر ضربه مقاوم می باشد. طراحی Displacement بدنه که سبب نوک تیز بودن قسمت جلویی این برد شده، فرم فوق العاده با ثباتی را در آن بوجود آورده که کمک می کند با قدرت و سرعت زیاد آب را شکافته و از میان امواج عبور کند. برای باد کردن پدل برد از پمپ باد Double Action استفاده می شود که محصول مشترک ایران و ایتالیا است. این پمپ باد با قابلیت باد کردن با سرعت زیاد و امکان تخلیه، زمان و انرژی کمتری از کاربر تلف می کند. در قسمت میانی این پدل برد دستگیره ای طراحی شده که حمل آن را برای شما آسان کرده تا امکان دسترسی را در زمان نیاز و جابه جایی پدل برد به راحتی برای شما داشته باشد. در ضمن انتهای پدل برد برای اتصال پابند یک حلقه ی D شکل از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. با اتصال پابند فنری پویانیز به این حلقه، سرعت عمل و تمرکز ورزشکار افزایش می یابد. از ویژگی های دیگر این پدل برد وجود یک قسمت برای قرار دادن لوازم و تجهیزات اضافی می باشد.

در ابتدای پدل برد حلقه هایی تعبیه شده که با استفاده از یک بست کشی به هم وصل شده اند و شما با استفاده از این بست می توانید تجهیزات مانند آب، مواد غذایی، پوشاک، لوازم ماهیگیری و ... را محکم کرده و همراه خود داشته باشید. برای موفقیت در مسابقات علاوه بر مهارت، سطح آمادگی ورزشکار و یک برد ایده آل، به یک پاروی قدرتمند که رفیق نیمه راه نباشد نیز نیاز است که نگرانی نسبت به حمل و نقل، تغییر فرم یا شکستن پاروها هنگام مسابقه وجود نداشته باشد. این دلایل موجب شده پاروهای سبک سه تکه از جنس آلومینیوم با قابلیت تنظیم ارتفاع و حداکثر سطح آبگیری که در قسمت کفه پارو تقویت شده اند، برای Cruiser Race درنظر گرفته شود. برای جابه جایی آسان و عدم آسیب رسیدن به Cruiser Race، یک کوله پشتی طراحی شده تا با قرار دادن تجهیزات خود داخل آن از گم شدن و یا فراموش کردن وسایل جلوگیری کرده و می توانید پدل برد را در سفرهای مختلف همراه خود داشته باشید. داخل این کوله پشتی علاوه بر خود پدل برد، تلمبه، یک عدد فین، کیت تعمیر، پاروی سه تکه و پابند فنری قرار می گیرد. این کوله پشتی از مواد با کیفیتی ساخته شده و ضد آب نیز می باشد.
آدرس مشاهده آگهی :

https://agahi747.com/ads/36802/پدل-برد-بادی-pouyaniz-مدل-cruiser-race-126.html
  ثبت آگهی رایگان