در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

صنایع پلاستیک دهقان

 

صنایع پلاستیک دهقان

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار عمده فروشی
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
  •    تهران همه موارد
  • 344 بازدید
تولید و فروش قوطی پلاستیکی
همواره نگهداری مواد و اشیا مختلف در ظرف های مخصوص، جزو دغدغه های مردم بوده است. شکستن ظروف، بو و رنگ گرفتن مواد در پلاستیک ها، طراحی و شکل نامناسب و .... همگی از جمله عواملی است که باعث شده این ماجرا به دغدغه بدل شود.

امروزه با یک نگاه سطحی به آشپزخانه های ایرانی می توان به نقش پر رنگ ظروف پلاستیکی پی برد. این ظروف به علت اینکه وزن بسیار سبکی نسبت به بلور و آرکوپال دارند و از طرفی هم با رنگ بندی های متنوع و مختلف دارا هستند، توانسته اند جایگاه مناسبی را برای خود اختیار کنند.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که باعث شده تولید و فروش قوطی های پلاستیکی گسترش یابد، مقاومت زیاد آن ها در برابر شکستگی است؛ همین خاصیت باعث شده تا این محصولات در برابر شستشو های مکرر دوام بالایی داشته باشند.

با توجه به استقبال بازار و افزایش تقاضا نسبت به خرید ظروف پلاستیکی، تولید کنندگان آماتور و غیر حرفه ای هم افزایش یافته اند. تولید کنندگانی که برای کسب سود بیشتر، از مواد اولیه ی نازل استفاده می کنند. شرکت یزد پلاست در تولید و فروش قوطی های پلاستیکی، مبنای خود را بر محصول با کیفیت و در عین حال به صرفه و اقتصادی گذاشته است.

جنس محصولات پلاستیکی
قوطی های پلاستیکی تولید شده در این شرکت معمولا از ترکیب دو ماده ی پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است. پلی اتیلن سنتز شیمیایی اتیلن است که معمولا از ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی به وجود می‌آید. از فواید پلی اتیلن در قوطی و بطری پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* مقرون به صرفه بودن

* فرآیند پذیری و شکل گیری مناسب

* استقامت در برابر ضربه

* مقاومت شیمیایی قابل توجه و تا حدودی عایق بودن

و همچنین از جمله خواص پلی پروپیلن می توان به مقاومت کشسانی، چگالی کم، بی رنگی و مقاومت در برابر واکنش ها اشاره کرد.

شرکت یزد پلاست در تولید و فروش قوطی پلاستیکی از مواد اولیه ای بهره می گیرد که در دراز مدت، محصول بوی نامطبوع نگرفته و همچنین از رنگ قوطی تاثیر نپذیرد.

همواره شکل هندسی و طراحی مطابق با اصول علمی از اهم ویژگی های یک قوطی پلاستیکی می باشد. کادر مهندسی مجرب یزد پلاست با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود، محصولاتی را طراحی کرده اند که در زمینه های مختلف به مصارف عامه برسد.

در تولید و فروش قوطی های پلاستیکی نکته ی حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز می باشد. شاید بارها در ظروف مختلف پلاستیکی لبه های تیز یا خطوط زبر را مشاهده کرده باشیم. دلیل بروز اینگونه مشکلات بر این اساس است که قوطی های پلاستیکی به صورت قالب ریزی تولید می شوند، از قضا اندکی بی دقتی در این امر موجب اینگونه نواقص می شود.

شرکت یزد پلاست با بهره گیری از مجهز ترین دستگاه های روز دنیا، هرگونه نقص و اشکال را به حداقل رسانده است.

از آنجایی که در ساخت این دسته از ظروف پلاستیکی، پلی اتیلن استفاده می شود؛ قابل بازیافت هستند. بازیافت اینگونه محصولات باعث صرفه جویی در صنایع پتروشیمی می شود. با توجه به ظرفیت پایین بطری ها، امکان استفاده از آن ها در مواد غذایی زیاد است، مواد خام به کار رفته در تولید آن به گونه ایست که مواد غذایی دچار مسمومیتی نمی شوند.

پایه ی قیمتی محصولات پلاستیکی در مقایسه با دیگر نمونه ها، مناسب تر و مساعدتر می باشد. با توجه به افزایش قیمت شدید محصولات تولیدی در تورم حال حاضر، استفاده از اینگونه محصولات توجه اقتصادی منطقی دارند.

از آنجایی که ماده اولیه در تولید و فروش قوطی های پلاستیکی، مواد شیمیایی می باشد و اینگونه محصولات تولید شرکت های پتروشیمی داخلی هستند، تولید این محصولات موجب کارآفرینی و توجه به محصول ایرانی می شود.

با توجه به افزایش قابل توجه اجناس بازار، قیمت کالا برای مشتریان بیش از پیش مهم شده است. اما همیشه قیمت پایین یک محصول صرفه ی اقتصادی ندارد، بلکه قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا نشان دهنده ی قدرت آن کالا می باشد. مجموعه ی یزد پلاست همواره در این امر مدعی بوده است: قیمت مناسب و کیفیت بالا.
02165447178
09126600839

آدرس:تهران جاده شهریار آدران بعد از ویره شهرک مسکونی ویره دور برگردان دوم پلاک 18

http://www.yazdplastic.com
آدرس مشاهده آگهی :

https://agahi747.com/ads/36930/صنایع-پلاستیک-دهقان.html
  ثبت آگهی رایگان