در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

بهترین نهال گردو در سال 1403

Nobitex Referral Campaign Banner

بهترین نهال گردو در سال 1403

آگهی رایگان
  • خدمات باغبانی و درختکاری
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  •    آذربایجان غربی ارومیه
  • 51 بازدید
  • قیمت : 150,000 تومان
سالم نهال ، بزرگترین مجموعه تولید نهال در غرب کشور
واضح و روشن است که بسیاری از گیاهان برای رشد، علاوه بر آب و خاک به نور خورشید هم نیاز دارند تا بتوانند از این راه هم گرما و هم مواد مغذی مورد نیاز را دریافت کنند. نهال گردویی که بتواند حداقل میزان از این گرما را دریافت کرده و خود را با آن شرایط مطابقت بدهد را می‌توان حتی در ارتفاعات بسیار بالا که سرمای زیادی دارند هم کاشت.
پوست کاغذی یک اصطلاح خاص برای مغز گردویی است که در شرایط سردسیری بوجود آمده و دارای روغن بسیاری است . درخت گردویی که در مناطق سرد آماده رشد است،مانند بسیاری دیگر از گیاهان که گرما یا حتی سایه را دوست دارند و در آن شرایط بهتر رشد می‌کنند. با این وضعیت سازگار است.
بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر
نهال گردو فرنور پیوندی، نهال گردو اسرائیلی و نهال گردو کانادایی به ترتیب بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیری میباشند، اما نهال گردوی فرنور پیوندی در بین این سه نوع نهال در جایگاه اول قرار میگیرد.
انتخاب بهترین نژاد گردو برای مناطق سردسیر همواره یکی از دغدغه های کشاورزان بوده است، امروزه با افزایش تنوع نژادهای گردو این انتخاب آسان ‌تر شده است. ارتفاعات بالای ۱۰۰۰ متر به عنوان مناطق کوهستانی شناخته می‌شوند که زمستان‌هایی سرد و همراه با یخبندان دارند. به جهت اینکه در این مناطق امکان بروز سرمای بهاره و یا سرمای زود هنگام پاییز وجود دارد. باید نهالی را انتخاب کرد که با این شرایط سازگاری کامل را داشته و مشکلی برای رشد آن پیش نیاید.

اگر می‌خواهید نهال گردویی را برای مناطق سردسیر بخرید، بهترین گزینه نهال‌هایی هستند که به شرایط سرمایی سخت تطبیق پیدا کرده‌اند.
معرفی نهال سردسیری گردو فرنور:
اغلب باغداران اقدام به خرید نهالی می‌کنند که میوه مرغوب و با کیفیتی تولید کرده و باردهی بالایی داشته باشد. یکی دیگر از بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر، رقم فرنور است که با توجه به مرغوبیت محصول، عملکرد و سودآوری بالا در بین باغداران گردو جایگاه ویژه‌ای دارد.

رقم فرنور علاوه بر این‌که رقمی دیرگل است، گل‌های آن نیز در برابر سرما از بین نمی‌روند. به همین علت نیز از عملکرد بالایی درمنطقه سردسیر برخوردار است .مغز گردو فرنور، روشن با اندازه متوسط، شکل گرد و دارای کیفیت بسیار خوب و بازار پسند می‌باشد.
گردوی فرنور قابلیت کشت و پرورش در ارتفاع بیش از ۱۵۰۰ متر تا ۲۲۰۰ متر از سطح دریا را دارد. این رقم از ارقام شناخته شده گردوهای فرانسوی و رقمی اصلاح شده است که علاوه بر مقاومت بال در مقابل سرما نسبت به بیماری‌های بلایت گردو و کرم سیب نیز مقاومت دارد.
درخت گردو نیز مانند سایر درختان بارده به تغذیه لازم نیاز دارد. نحوه تغذیه گردو فرنور باید از طریق آنالیز خاک مشخص شده و فقط در صورت نیاز کودی خاک، اقدام به کوددهی به میزان متناسب با هر درخت کرد. از طرفی هم زیاده‌روی در مصرف کود نه تنها تأثیر مثبتی بر باردهی درخت ندارد، بلکه به سیستم ریشه‌ای آن نیز آسیب وارد کرده و سبب تخریب بافت خاک و به هم خوردن تعادل بین عناصر آن می‌شود.

آدرس وب سایت : salemnahal.com
ایمیل : ads@salemnahal.com
آدرس دفتر مرکزی و گلخانه : کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
تلفن همراه : ۰۹۱۴۴۸۰۹۳۹۶
تلفن همراه : ۰۹۰۵۴۸۰۹۳۹۶

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان