در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟

چهارشنبه ۶ مهر ۱ رپورتاژ آگهی
  • تصویر شماره چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟
  • تصویر شماره چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟
  • تصویر شماره چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟

     چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟

   وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بیلبوردها، آگهی‌ها، بازاریابی ایمیلی، و تبلیغات بنری فقط برای نام بردن از چند مورد وجود دارد، و هر کدام مجموعه‌ای از مزیت‌های متمایز خود را دارند. وقتی صحبت از تبلیغات بنری به میان می‌آید، توانایی این شکل از بازاریابی برای ارائه جایگاه برتر به شما می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد و در چارچوب صفحات وب سایت ها بهتر دیده شوید. از این طراحی بنر که متناسب با تبلیغات آنلاین شما باشد از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

  بنابراین تبلیغات بنری دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ از تبلیغات بنری به عنوان تبلیغات نمایشی نیز یاد می شود و بهترین راه برای در نظر گرفتن آنها نوعی بیلبورد دیجیتالی است که از تصاویر برای جلب توجه استفاده می کند. هدف این تبلیغات جلب توجه و هدایت ترافیک به سایت شما است.

  یک بنر تبلیغاتی عالی توجه خواننده را به خود جلب می کند و آنها را ترغیب می کند که بخواهند در مورد آنچه تبلیغ می شود بیشتر بدانند. آن‌ها معمولاً رنگ‌های روشن دارند، استقبال می‌کنند و از تصاویر به جای متن برای انتقال پیام خود استفاده می‌کنند.

  نگاهی عمیق تر به تبلیغات بنری:

  تبلیغات بنری می تواند شامل تصاویر ثابت یا تصاویر متحرک باشد. یک بنر تصویر ثابت می‌تواند یک عکس ساده یا عنصر بصری باشد که دقیقاً مانند یک تبلیغ عمل می‌کند، با این حال، می‌توانید روی تصویر کلیک کنید و سپس به صفحه تبلیغ‌کننده منتقل شوید.

  از طرف دیگر، یک بنر تبلیغاتی متحرک معمولاً توسط یک سرور تبلیغاتی ارائه می شود. هدف از تبلیغات متحرک مانند یک تصویر ثابت است که ترافیک را افزایش دهد. گاهی اوقات از این تبلیغات به عنوان یک نمایشگر تولید شده توسط برنامه یا یک تصویر متوالی یاد می شود، اما برای ساده نگه داشتن همه چیز، ما فقط به آنها به عنوان تبلیغات بنری متحرک اشاره می کنیم که در بستر اینترنت این مدل تبلیغ با فرمت گرافیکی gif  شناخته می شود.

  چرا تبلیغات بنری؟

  استفاده از این روش تبلیغاتی مزایای بسیار کمی دارد. اولین مورد آگاهی از برند است. شما می توانید با استفاده از تبلیغات بنری، حضور آنلاین برند خود را افزایش دهید و به مردم کمک کنید تا بتوانند محصولات و خدمات شما را به راحتی تشخیص دهند. مزیت دیگر این است که این نوع تبلیغات راهی برای تولید سرنخ است. این تبلیغات با ترغیب افراد به به بازدید از محصول یا خدمات یا حتی پیوستن به لیست ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) شما به ایجاد پایگاه کاربری شما کمک می کند. آخرین مزیتی که می‌خواهیم به آن بپردازیم این است که آنها یک راه عالی برای هدف‌گیری مجدد مخاطبان شما هستند. اگر شخصی وارد وب سایت شما شد اما محصول شما را خریداری نکرد یا در خبرنامه شما ثبت نام نکرد، اینها به عنوان یک یادآوری عمل می کنند!

  ایجاد کمپین تبلیغاتی بنری:

  از آنجایی که تبلیغات بنری مجموعه ای از عناصر گرافیکی و هنر طراحی و خلاقیت را در خود ذخیره می کند، باید از روش هایی استفاده کنید که تبلیغ شما به یک هدف درست و موثر برسانند و در این راه موارد زیر به شما کمک می کنند تا تبلیغات حرفه ای تری ایجاد نمایید.

  1. یک Call to Action بگذارید:

  عبارت فراخوانی چیزی است که مشتریان بالقوه را دعوت می کند تا درباره محصولات و یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اینها کلماتی هستند که آنها را وادار می کنند تا روی تبلیغ کلیک کنند. برخی از نمونه‌های این عبارات عبارتند از: « اکنون رزرو کنید »، « شروع کنید »، « امروز با ما تماس بگیرید » و ... . افزودن یکی از این عبارات به بنر شما باعث می شود بینندگان بر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت شما منتقل شوند.

 

  2. از کلمات کلیدی استفاده کنید

  ما قبلاً در مورد SEO و کلمات کلیدی صحبت کرده ایم و اینکه چگونه می توانند برای کمپین های بازاریابی آنلاین مفید باشند. در همین راستا بهتر است در بنرهای تبلیغاتی خود کلمات مهم کلیدی و تاثیر گذار استفاده نمایید.

  3. تبلیغ را شلوغ نکنید!

  هنگامی که یک تبلیغ شلوغ است، ممکن است در صفحات وب تاثیر کمتری داشته باشد. موثرترین تبلیغات دارای حداقل تعداد متن، یک یا دو تصویر قدرتمند و دعوت به عمل هستند. گاهی اوقات تبلیغات بنری حتی متن یا تصویر ندارند، بلکه فقط یک لوگو و دعوت به اقدام دارند. وقتی صحبت از تبلیغات بنری به میان می‌آید، لزومی ندارد که تبلیغات شما به این سادگی باشد، اما لازم نیست آنقدر که فکر می‌کنید اطلاعات داشته باشد. فقط یک جمله قوی معمولاً برای جلب توجه مخاطبان کافی است.

  4. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

  برای اینکه بنر تبلیغاتی خود را حرفه ای نگه دارید، تمام عناصر بصری، اعم از تصویر ثابت و یا متحرک باید کیفیت بالایی داشته باشند. تصاویر متحرک روشی موثر برای جذاب نگه داشتن تبلیغات هستند، اما مهم است که بدانید تصاویر ثابت می توانند به همان اندازه قدرتمند باشند. این عکس‌ها همچنین باید مرتبط با برند و قابل تشخیص باشند تا تصاویر شرکت شما را در ذهن مخاطب نگه دارند.

  5. نام تجاری خود را اضافه کنید

  مهم نیست که شما یک شرکت کوچک هستید یا یک برند مطرح، ایجاد و داشتن آگاهی از برند بسیار مهم است. این هویتی است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما را با آن مرتبط می کنند. به همین دلیل است که گنجاندن رنگ های برند و لوگوی برند در تبلیغات بنری شما برای موفقیت شرکت شما حیاتی است. اگر همیشه از آبی روشن در تبلیغات و لوگوی خود استفاده می کنید، باید از همان آبی روشن در تبلیغات بنری خود نیز استفاده کنید. اگر مردم قبلاً شرکت شما را بشناسند، تبلیغ را می شناسند و به احتمال زیاد روی آن کلیک می کنند، که سپس نرخ کلیک شما را نیز افزایش می دهد!

  تبلیغات بنری معمولاً در وب سایت هایی با حجم ترافیک بالا یا وب سایت هایی که محتوای مفیدی ارائه می دهند قرار می گیرند. با این حال، هنگام انتخاب وب سایت برای تبلیغ، باید بیشتر از حجم ترافیک را در نظر بگیرید.

  تبلیغات بنری موثر با تصویر متمرکز

  یکی از بهترین چیزها در مورد بازاریابی دیجیتال این است که اثربخشی یک تبلیغ را می توان به راحتی سنجید. با تبلیغات بنری، بهترین راه برای اندازه گیری اثربخشی، مشاهده نرخ کلیک است. نرخ کلیک با تقسیم تعداد کاربرانی که روی تبلیغ کلیک کرده اند بر تعداد دفعاتی که تبلیغ نمایش داده شده است محاسبه می شود. به عددی که به دست می‌آورید اغلب به عنوان برداشت‌ها گفته می‌شود.

  یک مثال از این موضوع این است که اگر یک تبلیغ دارای نرخ کلیک 9٪ باشد، به این معنی است که از 100 نمایش ارائه شده، 9 بار روی بنر کلیک شده است. هرچه نرخ کلیک بیشتر باشد، تبلیغات موثرتر است.

  تبلیغات بنری یک راه عالی برای قرار دادن کسب و کار شما در مقابل مخاطبان هدف شما است .

 

  ثبت آگهی رایگان