در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

سایت آگهی 747 | ثبت آگهی رایگان | درج آگهی

تسمه شیاری

Nobitex Referral Campaign Banner

تسمه شیاری

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار تجهیزات و ماشین آلات متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
  •    تهران تهران
  • 40 بازدید
تسمه های شیاری
تسمه های شیاری از ترکیبات پلی بوتادین و الیاف مخصوص این صنعت تولید میشوند.
تسمه شیاری با مشخصه های PH – EPH – PJ -EPJ -PK -PL -PM از هم مجزا می شوند. این مدل تسمه ها که از ترکیبات لاستیکی CR و یا پلی اورتان تولید میشوند، در بسیاری از صنایع امروزه کاربرد دارند.
این نوع تسمه معمولا از انواع تسمه های انتقال نیرو می باشد و ساختار و شکل آن شباهت زیادی با تسمه های تایمینگ دارد.
از خصوصیات بارز این نوع تسمه ها نکات زیر می توان اشاره کرد:
عملکرد روان و بدون لرزش
ارتفاع کوتاه این نوع باعث انعطاف پذیری در مسیرهای پرپیچ و خم شده است.
مقاوم در برابر تغییرات حرارتی و روغن.
تسمه شیاری PM
تسمه PM ، یکی از پر کاربردترین انواع تسمه انتقال نیرو و قدرت می باشد.
تسمه هایی که به طور کلی تولید و عرضه می شوند یا بر روی نوار نقاله ها به حمل و انتقال اجسام و مواد کمک می کنند و یا در ماشین آلات صنعتی و وسایل نقلیه، وظیفه انتقال قدرت و نیرو و گشتاور موتور را به اجزای دیگر دستگاه یا خودرو دارند.
PM در دسته تسمه های V می باشد که خود زیر مجموعه تسمه های انتقال نیرو هستند. ویژگی های کلی تسمه های شیاری که آن را به ابزاری کارامد در صنعت تبدیل کرده است،
به این صورت می باشد: این نوارها، خاصیت لاستیک بالایی دارند و انعطاف پذیر هستند و خشک نیستند. به همین دلیل می توان از آن ها در ماشین آلات پیچیده که سیستم پر پیچ و خمی دارند استفاده کنند.
این نوارها کم جا بوده و برای فعالیت به قرقره های بزرگ نیاز ندارند و بر روی قرقره های باریک که از جنس چدن فولاد یا حتی چوب هستند، فیکس شده و ثابت می مانند.
تسمه های شیاری از جمله PM، نیاز به سرویس کردن و تعمیر مداوم ندارند، نگهداری از آن ها بسیار آسان است.
این محصولات در مقابل حرارت و روغن مقاوم می باشند و دمایی حدودا بین منفی ۴۰ درجه سانتی گراد تا ۱۳۰ درجه سانتی گراد را تاب می آورند.
عملکرد این نوع تسمه در ماشین آلات صنعتی و وسایل نقلیه با سر و صدا و لرزش همراه نیست.
طول عمر و دوام بالایی دارند که این ابزار را بسیار مقرون به صرفه و کارآمد می کند.
این مواد همچنین نسبت به بسیاری از تسمه های دیگر، مواد اولیه ارزان تری دارند و به همین جهت از بسیاری از نمونه های دیگر قیمت پایین تری دارند.
یکی از مهمترین مزیت های این ابزار این می باشد که این ابزار نسبت به اکسیداسیون مقاوم هستند و در مقابل رطوبت واکنشی نشان نداده و نمی پوسند و قدرت بالایی دارند.
واکنش پذیری این محصولات در مجاورت با دیگر مواد نیز بسیار پایین است.
تسمه های شیاری از جمله این محصول با پروفایل PM، انعطاف پذیری بالایی دارند که به دلیل ساختار آن و جنس نوار می باشد. این محصول را به طور متداول از ترکیبات لاستیکی CR درست می کنند.
متریال پلی یورتان PU، نیز ممکن است در ساخت این نوار استفاده شود. در تولید این تسمه از الیاف مصنوعی و تار و پود برای مقاوم سازی و قدرت بخشیدن به آن نیز استفاده می گردد.
این نوع تسمه در یک سطح خود برجستگی هایی به شکل V دارند که در تمام طول نوار کشیده شده است و در تعداد متفاوت موازی هم در عرض نوار قرار گرفته اند آن چیزی که تسمه شیاری PM را از دیگر تسمه های شیاری متمایز می کند، ضخامت این نوار، فاصله برجستگی ها از یکدیگر و زاویه دندانه های برجستگی V می باشد, سطح دیگر این نوار صاف می باشد.
کاربرد عمده تسمه شیاری PM این موارد می باشد: تسمه PM در صنعت کاغذ سازی استفاده می شود.در انتقال نیرو در ماشین آلات کشاورزی از جمله برش سیلاژ کاربرد دارد و در برش نیشکر و بسیاری کاربردهای دیگر. ویژگی های فیزیکی این محصول به این صورت می باشد: زاویه دندانه های برجستگی پروفایل PM، 40 درجه می باشد.
فاصله مرکز دو دندانه در شیارها از یکدیگر در پروفایل PM، 9.4 میلی متر می باشد و ضخامت کل پروفایل PM، 12 تا 12.8 میلی متر است. پهنای این نوار می تواند بنا به کاربردی که دارد متفاوت باشد.
یک راهنمایی وجود دارد که به کمک آن می توانید خصوصیات و ویژگی های ظاهری تسمه شیاری PM را با خواندن یا شنیدن نام آن متوجه شوید. این راهنمایی در اغلب موارد کارساز می باشد.
اندازه طول تسمه شیاری به میلی متر + نام نوع پروفایل نوار (PM)
به طور مثال تسمه شیاری PM 3327 هم نام پروفایل که PM است اشاره دارد و هم به اندازه طول آن که برابر با 3327 میلی متر می باشد.
تسمه PM مانند دیگر انواع این ابزار در معرض اصطکاک و سایش مداوم در زمان فعالیت، قرار دارند. جنس و مرغوب بودن مواد اولیه ساخت PM در جلوگیری از استهلاک آن در طول زمان، بسیار اهمیت دارد.
هر چقدر مقاومت و قدرت این محصول در مقابل سایش بیشتر باشد، طول عمر بیشتری خواهد داشت.
تسمه شیاری PM به صورت مدار باز و مدار بسته، در بازار وجود دارد که انتخاب نوع مدار آن به نیاز فرد و کاربرد آن بستگی دارد. عرض این ابزار نیز با کارایی آن ارتباط مستقیم دارد.
انواع تسمه PM در ابعاد و کاربری های گوناگون، با مناسب ترین قیمت و با بهترین متریال و مواد اولیه، توسط این مرکز عرضه می شود.
تسمه شیاری PL
تسمه شیاری PL، از انواع تسمه های V شکل می باشد که خود زیر مجموعه تسمه های انتقال نیرو هستند. تسمه ها یکی از کاربردی ترین ابزار در صنایع مختلف می باشند.
کاربرد عمده این تسمه در دستگاه های صنعتی و وسایل نقلیه می باشد که بیشتر منظور وسایل نقلیه سنگین یا اتوبوس ها می باشد.
روی تمام سطح تسمه های V، شیاره هایی به همین شکل می باشد که به صورت موازی با هم در تمام طول نوار کشیده شده اند.
کاربرد اصلی تسمه PL انتقال نیرو از موتور دستگاه صنعتی یا خودرو به سایر اجزای آن می باشد. تسمه شیاری PL مانند سایر محصولات هم رده خود از متریال لاستیک تشکیل شده است که با الیاف مصنوعی دیگری ترکیب شده است.
تسمه PL ضد الکتریسیته ساکن می باشد و در مقابل گرما یا سرما دیدن و روغن ها، مقاومت دارد.
ویژگی های تسمه شیاری PL: این محصول برای به کار بردن در سرعت های بالا بسیار مناسب است. در هنگام کار آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. تسمه PL برای کار کردن نیاز به قرقره های بزرگ ندارد و به دلیل شیارهایی که دارد روی قرقره های باریک نیز قرار می گیرد که این قابلیت حجم سیستم را پایین می آورد.
تسمه PL قدرت بالایی دارد که در صورت قرار گرفتن وزن اضافه یا یک شوک ناگهانی تاب آورده و به فعالیت خود ادامه می دهد.
لرزش یا تکان بزرگ و غیرعادی ایجاد نمی کند. تسمه شیاری PL انعطاف پذیری دارد و به همین دلیل قابلیت استفاده در سیستم های پیچیده و پر پیچ و خم را دارد. تسمه شیاری PL روند استهلاک کندی داشته و عمر مفید بالایی دارد.
زاویه دندانه شیارها در تسمه شیاری PL، 40 درجه می باشد. گام شیارها یا به عبارت دیگر فاصله بین دو مرکز شیار در آن 4.7 میلی متر می باشد و ضخامت کل شیار 6.6 تا 7 میلی متر می باشد. .
از کاربردهای مهم و متداول تسمه شیاری PL می توان به استفاده در ماشین لباسشویی صنعتی اشاره کرد و همین طور به استفاده در پله برقی یا در کمپرسورهای بالای سی کیلو وات.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان